manonym Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Noen som har peiling på noen fine smale baderomsinnredninger? Har et lite toalett som jeg trenger en vask med skap til...
MikroMidas Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Vet ikke hva du mener med smal, men vi har et bad hvor vi nylig renoverte og fikk satt inn servantskap som ikke var så dypt. Dvs at det ikke sto så langt ut fra veggen, liksom. Vi har et fra Aspen (www.aspen.se). Tenker du mer på smalt i bredden?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Mener jeg så et ganske smalt/lite på Obs Bygg - mulig de har det ennå?
manonym Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Eh, kom bare til noe miljø greier jeg...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Svedbergs har lekker innredning og kan bestilles "smalt", eller grunnt om du vil...
happybirthday Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Vi har et smalt et i dybden og som har flere skap i seg. Heter Bianca og fås kjøpt på OBS byggvarer. Ikke dyrt heller. Tror det fortsatt selges for 5 - 6000. Har vask og lite "tak" med downlights også.
MikroMidas Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Sorry, det er www.aspenbad.se Vi har Tidan hvit 90 (det med "speil"). De er ikke dype og den øverste skuffen er delt opp i to rom + et lite rom i midten for småting. Veldig hendig.
manonym Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2007 Det var veldig fint ja, hvordan er prisene på de?
MikroMidas Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Det kostet 6620,-. Tror det var inklusive vasken, for den finner jeg ikke spesifisert alene noe sted på fakturaen.
manonym Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2007 Okei. Tusen takk for hjelpen! Tror jeg må sjekke de nermere, for de var veldig lekker!=)
MikroMidas Skrevet 10. oktober 2007 #14 Skrevet 10. oktober 2007 De er også sånn at de glir inn av seg selv når du bare dytter litt inntil, liksom. Ganske behagelig (:
Chunky81 Skrevet 10. oktober 2007 #16 Skrevet 10. oktober 2007 dansani det er 40x30 tror jeg.. vi har det o gdet jeg kjempe lite og meget praktisk
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. oktober 2007 #17 Skrevet 10. oktober 2007 Vi har kjøpt en fra svedberg akkurat.. den er ikke så dyp ;-) så mye fint fra aspen også.
Himmel og hav Skrevet 24. september 2015 #18 Skrevet 24. september 2015 Reklame slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå