Gå til innhold

Smal baderomsinnredning????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på noen fine smale baderomsinnredninger? Har et lite toalett som jeg trenger en vask med skap til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du mener med smal, men vi har et bad hvor vi nylig renoverte og fikk satt inn servantskap som ikke var så dypt. Dvs at det ikke sto så langt ut fra veggen, liksom. Vi har et fra Aspen (www.aspen.se). Tenker du mer på smalt i bredden?

Skrevet

Hehe, var dypt jeg mente ja=)

Skrevet

Mener jeg så et ganske smalt/lite på Obs Bygg - mulig de har det ennå?

Skrevet

Eh, kom bare til noe miljø greier jeg...

Skrevet

Svedbergs har lekker innredning og kan bestilles "smalt", eller grunnt om du vil...

Skrevet

Vi har et smalt et i dybden og som har flere skap i seg. Heter Bianca og fås kjøpt på OBS byggvarer. Ikke dyrt heller. Tror det fortsatt selges for 5 - 6000. Har vask og lite "tak" med downlights også.

Skrevet

Sorry, det er www.aspenbad.se

Vi har Tidan hvit 90 (det med "speil"). De er ikke dype og den øverste skuffen er delt opp i to rom + et lite rom i midten for småting. Veldig hendig.

Skrevet

Det var veldig fint ja, hvordan er prisene på de?

Skrevet

Det kostet 6620,-. Tror det var inklusive vasken, for den finner jeg ikke spesifisert alene noe sted på fakturaen.

Skrevet

Okei. Tusen takk for hjelpen! Tror jeg må sjekke de nermere, for de var veldig lekker!=)

Skrevet

De er også sånn at de glir inn av seg selv når du bare dytter litt inntil, liksom. Ganske behagelig (:

Skrevet

dansani

det er 40x30 tror jeg..

vi har det o gdet jeg kjempe lite og meget praktisk

Skrevet

Vi har kjøpt en fra svedberg akkurat.. den er ikke så dyp ;-)

så mye fint fra aspen også.

• 7 år senere...
Skrevet

Reklame slettet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...