Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 for første oppdrag i morgen starter kl 07.15!!!! Det er da jeg vanligvis står opp.....zzzzzz....... Så går det slag i slag frem til festlige begivenheter på kvelden.........Djeeeeeezes........godt jeg har fri på fredag:-) Da skal lille rosa og jeg ha kosedag igjen.....jippi:-) Takk for ikveld jenter og sove søtt i sengene deres:-) Og Karo, vi sees forhåpentligvis i morgen - gleder meg!!!
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 God natt!! Blir koselig å ta en kaffe ellerno.... Jeg må også køye snart, det er vel duket for noen oppvåkninger i løpet av natta med febersyk småttis Natta til alle fra meg!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Natta natta til deg også. Stikker også nå, holder på å lage kake til snuppa mi som blir 1 år i morgen! Hurra hurra!!
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Natta til dere alle og hurra, hurra for turbojenta ;-))))
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Takk takk =) =) er her ennå, men nå må jeg legge meg, sovet så lite i det siste.......God natt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå