Gå til innhold

Holmgang - ser dere på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo ikke diskutere da de ikke snakker om det samme.. Sånne debatt program irriterer meg vannvittig.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyst til å riste visse personer du også ja? Må skru over innimellom jeg, for jeg blir så sint.

Skrevet

Blir mest sint av at de snakker om forskjellige ting... Da programlederen begynner å sammenligne 5300 kr i mnd og 22 000 kr i mnd uten å skjønne at det er snakk om livsopphold og all støtte så blir jeg sur. Superteit han holmgangfyren altså!

 

Er ikke ofte jeg er enig med Erna, men her har hun en del gode poeng. Man burde på en eller annen måte lage et bedre kontroll system slik at de som virkelig trenger det får mer, mens de som synes det er "lettvint" blir pusha til å gjøre noe med situasjonen sin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...