StineMor_2007_ Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 har termin i morgen.. og i dag har jeg vært mye kvalm og uvel.. og hatt en del mens murringer.. no har jeg litt vondt på toppen av magen.. og vondt i korsryggen er det et tegn?
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg vet ikke. Men vi kan jo håpe, ikke sant. At disse vondtene og ubehagelighetene våre fører til noe, gjerne en fødsel i nær framtid:-) Jeg har også vært veldig kvalm og uvel, både i går og idag, men har 11 dager igjen enda så tør ikke håpe på noe... Har forresten bestilt baby i bursdagsgave da, så får vi se... hehe, har bursdag i morra :-P
StineMor_2007_ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 hehe ja men da krysser vi fingrene om at det skjer i morgen:) hehe... gratulerer med dagen i morgen da:)
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 tihi, takk:-) Med førstemann hadde jeg termin 20.10 og han kom den 5.... Nå har jeg termin 21.10 og føler meg nesten på overtid allerede.... Hehe, jeg tok det som en selvfølge at denne babyen ville være tidlig ute også... men i teorien er det jo fullt mulig det blir et november-nurk.... GOSJ!! Lykke til da, kanskje noe brygger seg opp iløpet av natta og morgendagen for deg.... Spennende blir det uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå