Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Phuu, begynte å bli bekymret, har stått på alle fire siden 5 mnd, nå endelig er det krabbing, syns han begynte å bli ltt "treg" . hmmm, men de er jo ikke like alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Min er snart 7 mnd og krabber ikke enda.. Åler seg fremover som bare det:) Men står i sengen, sofa ol, der det er mykt og gynger frem og tilbake,så regner med at han snart knekker koden på gulvet og..Men, det haster ikke...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hallo? Det er da veldig tidlig å krabbe før man er 7 mnd. Min krabbet når hun var litt over 7 mnd, og det er regnet som tidlig. Tror de fleste er 8-9 mnd før de krabber. Du må ikke ha så høye krav til de små babyene...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 HAn ble så sint så sint, så derfor endelig... Men, nå som han krabber må jeg jo ta han med overalt jo...hehe... For straks jeg snur ryggen til er han borte på bøomstene eller ovnen...hvor er det sånn ar det lille som er nei i huset, er det som gjelder...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 mener ikke å ha høye krav altså, så etter jeg hadde skrevet at det så litt rart ut, men broren gikk rundt bordet når han var like gammel, og hadde allerede krabbet i to mnd, har jo bare han å sammenligne med..
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 jenta mi er snart 7 mnd og hun åler seg ikke framover enda heller hun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå