<3 + <3 + ? Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Her er det 0 grader nå og hvitt på bakken (ikke skikkelig snø da).....så nå er det like rundt hjørnet. Grøss og gru
dumme mamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 uff da, hvor i landet bor du hen da?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 samme her også..har snedd i 2-3 dager nå.. hvitt i fjellene og litt sne på bakken.. måtte legge om til vinterdekk i dag .. er glatt på veiene her.. bor i lofoten..
Vrimle Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Skjønner ikke hva som er så ille med vinter jeg, men noen ser vel sånn på vinter som jeg ser på sommer;) Jeg hater sommeren, kanskje fordi jeg er allergisk.. I mine øyne så er høst og vinter best. Det er så koselig å sette seg inne en høst eller vinterkveld, med kakao, å se at det laver med snø ute. Godt å pakke seg inn i teppe. Så pakker jeg meg skikkelig inn når jeg er ute på turer, varme votter og lue og bobleklær..åå..vil ha vinter jeg nå!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Øi, odin_min! Jeg er ikke spes glad i vinteren - ikke nevn meg i samme setning som at det er koslig med vinter, da! :-DD
Mamsen til Silje Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Uff ikke si de er meldt snø på østlandet?? Må ut å kjøre kl 8 i morra tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå