Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har helt glemt å si det, men lenge etter at vi var på lunsj hos dere da Karosnuppa var så sur, har det skjedd noe morsomt... Hver gang jeg spør hvem hun har lekt med i barnehagen, svarer hun "X", navnet på din mellomste snuppe. Og det er det ingen i barnehagen som heter! Vi kjenner ingen andre heller som heter det, bortsett fra lille rosa, men de har kun møttes såvidt på Ekeberg og aldri lekt sammen. He he, jeg må bare le. Den siste uken har hun også gått rundt og snakket om dritgrei, som hun så i 5 minutter på lørdag. Glad i fine navn, Karosnuppa
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Og da kan hun snart alle navnene på mine tre rosaer;-))
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 He he, hun kan det tredje rosanavnet også, men hun vi kjenner er baby så der går det foreløpig i jijjebebien...
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Kvalitetsbevisst ung dame skjønner jeg ;-) Vet hvilke venner man bør huske. De fant jo hverandre virkelig når det gjaldt et noe ensporet kosthold da... Samlingsstund over en paprika er tydeligvis tingen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hehehehe..........artig syn:-) Paprika ja............digg liksom;-)
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, paprikalageret til Gummis gikk tomt da snuppene satt i gang og gomlet.. Skive, nei det likte de ikke Aner ikke om det er lille-Gummis hun sikter til, men vittig er det nå uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå