Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Eller er det fortsatt uke 12 som gjelder?
♥Mammatil3små♥ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg fikk se hjertet slå i uke 9 med førstemann... Jeg slappet av litt mer etter d iallefall:) De sa til meg på sykehuset att etter jeg hadde sett ett bankende hjerte kunne jeg ta d med ro,for da gikk som regel alt bra:) Tror du kan slappe av:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hjerteslag er dessverre ingen garanti. Jeg har venninner som så hjerteslag i ca. uke 7, men som like vel mistet i uke 10, 14 og 16. Sorry........
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Saklig. Tre venninner? Kanskje du bringer uflaks?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, jeg har faktisk tre venninner som opplevde å miste i løpet av 1/2 år. To av dem er gravid igjen nå, men hun siste sliter dessverre. M.a.o: Ikke usakelig, bare veldig trist.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 ka i alle dager, kan du svare slik!! Eg har og mange venniner som har mista, og selv har eg mista 3 ganger.uke 9.10 g 16..det e sårt å mista og en seie ikkje slikt,,har aldri hørt någe så frekt...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Er det ikke best å slappe av hele svangerskapet da? Alt kan jo skje, når som helst, i alle sammenhenger. Stort sett går det greitt, så fokuser på det!! Skjer det noe galt kan du likevel ikke kontrollere det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 det er så mange frekke idiotiske folk på disse sidene at jeg blir kvalm av dere... vis litt respekt for medmennesker, og ikke oppfør dere som dritt hele tiden....
Anitahar2barn Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Hun som sendte innlegget stilte jo faktisk et spørsmål da og jeg tror hun ville ha et svar på det enten det var positiv eller negativt. Ærlige svar er oftes best...syntes ikke det var frekt jeg.
Gulljenta mi:) Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Synes ikke heller det var frekt. Det var jo bare svar på spørsmålet:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 sikter til annonym som svarte frekt: dette skrev hun Saklig. Tre venninner? Kanskje du bringer uflaks? Anonym.. dette mener jeg va upasede svar
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Det sises at dersom man har sett hjerte slå er det mye større sjangse for at det går bra, selvfølgelig er det noen at ikke går bra med selv om de har sett hjertelyden, men for de aller fleste går det faktisk bra med etter at det lille hjertet har begynt å banke.
millymolly&mini Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg var til ultralyd i uke 7 og så bankende hjerte. Gynekologen sa at det fram til uke 12 var ca 10 prosents sjanse på at det kunne gå galt. Trøster meg til de 90 prosent det går bra med jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 ja selvfølgelig var det det jeg og mente..at en bringer uflaks på noen som mister..????
Fullrulle86 Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 såg bankende hjerte i uke 5+5 og fikk da beskjed om at det var 90% sjanse for at det gikk bra. vil påstå at dette er bedre odds en de til vanlige 60%... Til den teite diskusjonen lenger opp....... dama lurte på et spørsmål så for gudsskyld overse tåplige innlegg å svar heller på spørsmålet!!!
JuniBbay:) Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 hei hei:) hvis du er på en ul i uke ja si 8 da, og legen som tar ul og hjerte slår og alt, så pleier det som regel og gå bra, så jeg vill nok si du bare kan slappe av:) lykke til videre med lilli spira:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 Sorry... Selv om hjertet slår kan det gå galt like vel.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg håper på det! Fikk se hjertet slå i uke 5, nå er jeg i uke 8. Gynekologen sa at det var et veldig godt tegn at hjertet slo, og at det som regel går bra når hjertet har startet å slå. Tenker positivt jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #19 Skrevet 11. oktober 2007 det som er litt dumt med å se det for tidlig er at det er ofte i uke 8 og de fleste ma `er skjer ,f or det er da alt av organer er ferdig og er det feil på noe vil kroppen ordne opp på sin måte. selv om alt så bra ut i uke 5. skal man ha tidlig ul lønner det seg derfor å ha det etter uke ni. MEN: husk at det som oftest går bra og at selv om det skjer mange kan jo alt gå helt perfekt for deg. Lykke til hvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #20 Skrevet 11. oktober 2007 Min gynekolog sa at de fleste som mister mister rundt uke åtte, men at hjertet nesten aldri har statet å slå da. Embryoet har vært dødt i noen uker. Det er ikke mange, men noen som mister!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #21 Skrevet 11. oktober 2007 da kan du hilse gyn. din og si at da bør han lese litt igjen. jeg har selv opplevd ma og vi så hjerte slo uka før det viste seg å ha dødd. alt så bra ut på ul.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #22 Skrevet 11. oktober 2007 Til deg som velger å tenke positivt: Det er ikke noen motsetning mellom "går som regel bra" og 12 % sjanse for at det går galt. Faktisk synes jeg det siste høres mest positivt ut; det første betyr jo bare at det er større sannsynlighet enn 51 %sjanse for at det går bra. Det virker som om enkelte ikke ønsker å høre statistikk/harde fakta fordi når du tallfester en risiko virker den plutselig mer reell.. Men det er jo lov å bruke hodet.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #23 Skrevet 11. oktober 2007 tror det er individuelt etter hvordan ting utvilker seg, har sett 3 foster med bankende hjerte og mistet alle..men håper denne gang sitter den,,men det er jo en større sjangs for at alt kan gå bra så lenge hjerte dunker..krysser fingrende for at det går fint med deg og oss andre:-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #24 Skrevet 11. oktober 2007 vel når 1 av 3 opplever en ma/sa i løpet av livet syns jeg det er mange og ikke bare noen jeg da men
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #25 Skrevet 11. oktober 2007 ja det er jo mange, men en del av prossesen vi har valgt å prøve oss på:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå