Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Om forrige uke var viet familien, den strålende høstsola og flott norsk natur har jeg virkelig landet denne uken. Over natten har jeg i tillegg til min vanlige jobb, overtatt min nærmeste leders jobb! Og som om jeg ikke hadde det travelt nok fra før da...;-))) Ja, ja. Finner vel ut av det. Mye å sette seg inn i og mye å holde styr på. Men oj, oj, det er jo egentlig veldig gøy også da!
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 He he, god kveld SJEF!!! Jeg og min nærmeste kollega pleier alltid å hilse hverandre med "Hei sjef" men nå i det siste har vi gått over til nye begrep som "general" og "direktør". Det kjennes bra Du er flink
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Takk, jeg har tydeligvis i hvertfall fått noen til å tro det såpass sterkt at de tør å la meg få uante ansvarsområder.... ;-) Direktørklem fra
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, det var ment seriøst altså! Jeg er sikker på at du er skikkelig flink! Jeg synes det er herlig med mye ansvar så lenge man har myndighet også, og betaling selvsagt. Ellers blir det ikke moro, det mangler litt av det der jeg jobber kan man si... Jeg har blant annet arvet noen medarbeidere som jeg ALDRI ville ha ansatt selv. Godt at jeg har Karopappa til å dempe meg når jeg uffer og akker meg hjemme over hvor udugelige de er... Kjør på!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med ny jobb!!! Så tøft da Gummis:-)))) Det er ganske forlystelig at både du og Karo og jeg har fått oss nye jobber iløpet av noen måneder;-))) Hipp hurra for jenter i farta!
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jepp! Men min er ikke til "odel og eie" da.. Kun konstituert pga alvorlig sykdom lengre opp i systemet. Men artig så lenge det varer da ;-) Og en kjempefin mulighet til å vise at man kan brukes til litt av hvert. Eneste aberet er at jeg beholder min nåværende stilling også... Så det kan bli mange sene timer fremover!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Men en sjanse til å prøve det og se hva du synes er det og kanskje du lander på andre tanker etterhvert:-) Ikke slit deg ut da! Jeg kjenner at det nå i perioder er så travelt som aldri før, men skal selv prøve å holde igjen litt til......litt i hvertfall, for pri 1 er de hjemme:-)) Må innrømme at jeg er glad for at min eldste er snart 20 og synes det er koselig å stille opp for lille rosa og holde et godt øye med fjortissøsteren. Da blir ikke samvittigheten så dårlig som om jeg måtte ha skaffet en barnevakt utenfra.....tross alt:-)
strikkballen Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Gratulerer! Ja, visst er det morsomt med ansvar... Er i litt samme situasjon som deg, fungerer for avd. lederen her i et halvt års tid, og det ER jo et lite "ego-booost", eller noe sånt, og veldig lærerikt og spennende. Selv om det går litt mye utover nattesøvnen av og til - er nødt til å jobbe en del kvelder etter legging og henting av gullungene, og da blir det sent... Gjeeesp - som i går... Og så må jeg jobbe lenger enn jeg egentlig vil noen ganger, som i dag, og får ikke se elsklingene mer enn en times tid før legging. Ikke helt bra. Du kommer selvfølgelig til å klare dette helt strålende:-) He, he, - og lavt ambisjonsnivå på rydding og huslige sysler kan anbefales.
Maud Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er helt sikker på at du er en god leder - varm, åpen og interessert. Morsomt å få lære noe nytt og merke at man behersker det. Min erfaring er at jeg bruker den tiden jeg har kapasitet til, når det er mye som skjer utenom er det mulig å bremse litt på jobb og det går bra allikevel. Gratulerer med en fin sjanse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå