Gå til innhold

Jeg ble så glad for at Glenn gikk videre i Idol!! =) =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

men Timian kunne godt ha reist hjem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble så glad for at Linnea IKKE gikk videre, hun var ikke noe bra i dag i det hele tatt.

Både Anne-Sophie og Lisa av jentene var mye bedre enn henne.

Skrevet

Ja, knall kjekt at Glenn gikk videre! Ekstra kjekt siden ingen av dommerne trodde det;-)

Hadde håpt at hun som sang "Hurt" hadde komt videre og....

Skrevet

heeeelt enig!!

Digger Glenn ;)

Skrevet

Uff...likte ingen av de, jeg:o( Syns Anne-Sophie og Lisa var KLART best...men har ikke stemt, så da kan jeg jo ikke klage heller;o)

Skrevet

Frister ikke å se Timian slafse på underleppa si de neste ukene, men heia Glenn!!!

Skrevet

hehe.... *slafs slafs*

Ser ut som om han har fått for mange og for store tenner i munnen sin! Vanskelig å svelge spytt??

Skrevet

ja det var morsomt. heiet egentlig på lisa og anne sophie.. men glenn er veldig flink!! glad linnea ikke gikk videre. godt at seerne ikke BARE hører på dommerne!! men timian kunne reist hjem ja!

Skrevet

Glad for glenn ja!! (gamle naboen, hehe)

timian kan jeg spare meg for

glad linnea ikke gikk videre

ville hatt lisa videre jeg!

Skrevet

Gammel nabo? Ska sai!

Likte best Lisa og stavanger vil me jo ha videre:-)

Skrevet

Timian er beeeest og jeg kjenner haaaan! knis:)

Skrevet

øøy! timian er jo bare søt da:)

Skrevet

Jeg ble kjempeglad over at Glenn gikk videre!

Timian synes jeg har en barnslig og ikke utvikla stemme, ville ikke ha han videre.

Lisa hadde fortjent Timians plass;)

Glad Linnea ikke ble med, det hun framførte idag var bare kjedelig..

Skrevet

Glenn er trubadur/pubartist - ikke idol matriell - Og dette er jo ingen top model konkurranse så tennene til Timian har vel ingenting med saken å gjøre :) Men han kan synge - han synger drit bra og er bare 16/17år.. >Det er ikke mange som er så begavet å skriver musikk, spiller og synger så bra! og hvertfall ikke i en alder av 16år - velfortjent videre! :) Også burde ho med det rød/oransj/gule håret gådd videre istede for Glenn

Skrevet

bra at glenn gikk videre..........synes ikke de burde fått synge egne låter. Hun linnea kan jo ikke synge coverlåter............ det er idol det her.

synes hun dattra til han bergenseren burde gått videre også. hun siste var også flink. ....

Skrevet

Jeg å :) Men Timian kunne dratt langt vest for min del. Ville heller ha med hun første som sang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...