Oliver`s Mamma Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er det flere som har vert på hysterskopi pga av skillevegg- ..har nett fått vite at jeg skal på dette pga høysansynlig en skillevegg i livmora som har vert årsak te sa og ma- håper at det ikke tar lang tid før jeg får gjort det..legen snakket også om at de ville sette inn en spiral for at livmora ikke skal gro sammen..hvor lenge må jeg gå med denne??? Noen som vil dele erfaringer med meg, så blir jeg veeeeldig glad:)
pluttenogmeg Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Heihei. Jeg har skillevegg i livmora. Har i dag fått konstatert nok en MA i uke 16 - 3.gang nå + at jeg har hatt 2 SA i tillegg.. Jeg skal på sykehuset å føde fosteret på torsdag, og skal da skal vi også snakkes om videre oppfølging. Jeg vet egentlig like lite som du , men ville bare si at vi har en felles skjebne mest sannsynlig. Send meg gjerne en melding hvis du vil, så kan vi evt dele erfaringer etterhvert. Vil bare legge til at jeg har født 2 barn, så håp må det da være
Oliver`s Mamma Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 HUff, ikke noe kjekt når en må føde det i tillegg...Jeg venter forsatt på brev fra sykehuset, om når hysterskopi skal bli utført. De vil samtidig svi vekk skilleveggen om den er får stor, også snakket også om at det muligens måtte gå med spiral en stund etter inngrepet- synst å huske han sa et 1/2 år, men må ha hørt feil, for det hørtes litt for lenge ut!!! Har ingen barn fra før, så ønsker bare å få starte på`n igjen snart:) føler litt tryggere nå, siden vi vil få oppfølging neste gang- og neste gang skal det går bra:) Fint å høra fra andre i samme situasjon:) bare send på meg meld. du også, kjempe kolsig det:) Er det snakk om å få vekk skilleveggen hos deg?? Har du hatt det hele tiden, eller noe som har kommet etter dine to andre barn kom til?? Klem fra meg:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 hei, jeg hadde skillevegg i livmoren, hjerteformet livmor, mistet 3 ganger og fikk operere bort skilleveggen med to operasjoner i sommer ble gravid etter det og mistet i går igjen..4 gang:-( men skulle ikke være pga livmoren ivertfall...
pluttenogmeg Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har nok medfødt skillevegg. Har nå fått time til kontroll på sykehuset 3.desember, men vet ikke helt hva de skal gjøre. Men det blir nok sjekket ut om skilleveggen kan opereres osv.. Er veldig spent på om de kan gjøre noe med situasjonen min.. Synd "fest del lille spire" at du mistet igjen etter operasjonen.. Ikke gi opp!! Hører gjerne fra deg HI, om hvordan det går videre fremover !
Oliver`s Mamma Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 Hei buble...prøver å sende deg pm- men får ikke til å klikke på nicket.. Har vell innsett nå at det faktisk kan ta opp til 4 mnd ventetid på hysteroskopi, og at jeg i tilegg etterpå må gå med spiral i noen mnd..Og jeg synes dette er veldig lenge å vente- spes. når dem ikke er 100% sikker på at det er noe skillevegg der...de tror det er det, men den er ikke av de største veggene i såfall!!! Jeg vet vi vil få god oppfølging om jeg blir gravid igjen- så får se om jeg orker vente 1/2 på hysteroskpoi..(kan jo sef. hende det går fortere også.. Hvordan går det med deg?? sikker mer tålmodig en jeg- ..har jo allerede hatt den undersøkelsen hvor de bestemte seg for å gå videre med hysteroskpoi- men det er jo over 1 mnd siden no:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå