Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har kolikk med skriking og uro fra 17-20.30 hver kveld. Vansklig å få i han mme i denne perioden. Vrir seg og makker seg. Amming kan jeg bare glemme. Ellers er måltida roligere men han begynner å vri seg når han er ca halveis. Får da rape noen ganger og får som regel i ham 100 ml 4 ganger og så 2-3 amminger med mye uro. Hamn biter å slipper puppen, makker og vrir seg. Han får to nattmåltid våkner 2 og 6 hver natt. Råd lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

I og med han har en bestemt periode han skriker trenger du å gi han mat i denne perioden?

Dersom han går opp i vekt får han sikkert nok mat tenker jeg ?

:)

Skrevet

Er viktig å få i ham mat selv om han har kolikktørn. Jeg opplevde at hvis jeg roet han med sukkervann først så spiste han godt etterpå. Stakkar liten.. husker hvor fælt den tiden var....!!

Skrevet

hadde d sånn me nr 1 og har d sånn me nr 2 nå.. er helt forferdelig..men jeg gir litt sukkervann i den perioden d er mye skriking.. du kan gi opptill 2 ml vær time i den perioden.. d gjør jeg, å da spiser han bedre etterpå for sukkervanner er me på å roe magen..

lykke til,håper han blir bedre fort:)

Skrevet

lille prinsen min og hadde kolikk.. Vi hadde veldig god effekt av minifom, men det er ikke alle som er like heldige med det... Men kanskje verdt et forsøk?.. heldigvis er dette noe som går over. Men det er grusomt mens det pågår:-( Trøstekos..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...