Gå til innhold

Oh yes, yes, yes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I am a big old baddy og venter ikke på jula, nei,

for 17.10 slippes Studio60 på dvd, og platekompaniet har den, og jeg bestiller og får den hjem direkte i min lille kasse HAHAHHAHAH jeg gleder meg og så har jeg fortsatt trekvart flaske vin til i kveld og HAHAHA om kun seks minutter er det Studio60 på svensk tv så det er mulig å overleve selv om siste tog har gått på tv3. Nammenamme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å faan faan faan, det går visst ikke så bra. Helvete heller. Da får jeg bare drikke.

Skrevet

De gamle svenske porrfilmarna er en slager her i gården også.

Skrevet

Det som er så deilig å tenke på er at flaska hjelper deg både i medgang og motgang. Ei moderat flaske, vel å merke. Ja, og så mener jeg selvsagt bare i dette tilfellet! *puh*

Skrevet

Var en av de dagene - to sjuke unger, hvorav en til lege, og to digre saker med frister hhv i morra og fredag - så jeg begynte så smått å drikke da mannen dro i firetida.

Skrevet

Gjorde virkelighetsflukten sin plikt og sørget for friske barn og overholdte frister? Hvis ikke, tar du fra meg alle illusjoner her jeg sitter og drømmer om boblevann og partyhatt.

Skrevet

Vel, den funka best i forhold til vonde pc-skuldre og to manglende søvnnetter, samt en nesten uoverkommelig trang til å skrike "vær stille, mamma orker ingen lyder for hun vil bare sove litt". Ergo, den styrket moralen og stemningsleiet i heimen.

Skrevet

Brennevin er som det den av og til er laget av - poteten. Hadde det ikke vært for at jeg skal til ØNH-lege imorgen, skulle jeg jammen *tssjjjjt*et en flaske jodlevann kveld. Men jeg vil jo ikke at han skal tro jeg kommer dit pga avhengige smaksløker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...