Gå til innhold

Litt datahjelp noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ett program der jeg kan styre nettverket, se hvilken maskiner i nettverket mitt som er logget på osv?

Saken er at vi i huset har 5 dataer på nettverket. Har en sønn på 15 som burde bruke skolebøkene litt mere enn nettverket av og til :o)

Trenger ikke å se hva de er inne på osv, altså jeg renger ikke noe logg, men bare mulighet til å stenge dataer ute fra nettverket i perioder, når jeg føler at "nu må skolebøkene frem" :o)

Finnes det noe slikt program? Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å forhøre meg om noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss kan jeg gå inn på routeren på det trådløse nettverket og se hvilke PCer som er pålogget og evt. stenge for de. Har du sjekket om du har den muligheten?

Skrevet

Nei, har ikke sjekket det. Men det skal jeg jammen gjøre.

Takk for tipset!

Skrevet

Og har dere msn alle, så "plinger" det jo på skjermen din hver gang gutten din logger seg på dataen da, så da ser du jo iallfall om han har slått på dataen eller ikke....Gjør det her iallfall.

Skrevet

er du aldri på msn lenger eller snuppa ???

Skrevet

Jo, det plinger jo når han logger på, men problemet er vel heller at han aldri logger av :o) Og han kan stå som frakoblet, men likevel prate på msn..

Skrevet

Nå har jeg ikke vært der så masse, men jeg skal prøve å ta meg en tur innom der. Kvelden går så fort, vips så er det leggetid.. :o)

Skrevet

Jeg får heller se etter deg i morgen vennen :)

Må legeg meg så jeg er opplagt til i morgen (da er det nok en ul + time hos fysion) og jeg sliter så ennormt med bekkenet nå at jeg er helt skutt :(

Er vel rulletolen neste vel :(

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...