Gå til innhold

har jeg hatt EL? tolkning av billigtester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet med strips siden lørdag, ble gradvis litt sterkere mot i går, men allikevel ikke i nærheten av testlinja. og i dag var streken myyye svakere igjen! har hatt vanlige el-symptomer, føles som om jeg slapp ett egg eller fire i dag formiddag fordi magesmertene letnet litt etter det.

er det vanlig at de testene er sånn? kan de tolkes selv om de ikke er helt som de skulle være? har jo sett en økning og en synking. noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevd det samme, og ble usikker som deg. Så neste gang prøvde jeg CB. Når den ga utslag på EL prøvde jeg med en billigtest også...selv om jeg viste jeg hadde El var den ikke like sterk som kontrollstreken som det står i bruksanvisningen at den skal være. Så jeg tror du har hatt EL.

Skrevet

Jeg kjøpte 28 slike tester, og følte ikke at noen slo ut i det hele tatt. Tok en hver morgen. Kjøpte samtidig 3 graviditetstester som heller ikke slo ut. Hvertfall ikke nok til at jeg kunne se det.- og da vil jeg si at poenget med dem er borte.

Kommer til å stole helt på mine egne kroppslige symptomer på når jeg har eggløsning neste gang, jeg visste jo at jeg hadde eggløsning. Kjøpte bare tester for å være 100% sikker. Og hvis jeg får problemer med å bli gravid, kommer jeg til å kjøpe dyrere tester på apoteket heller. De billigtestene føler jeg bare er lureri. De skal jo ha virket for andre en gang i blandt, men det er simpelthen ikke godt nok. De skal virke for alle, alltid.

Hadde heldigvis vett nok til å overprøve testene, og hadde sex når jeg mente at jeg hadde eggløsning, så nå er jeg 11uker på vei :)

Skrevet

Jeg fikk aldri positiv el-strips fra billige-tester, men vet jeg hadde el (ble gravid) Tror ikke man kan stole på de.

Skrevet

Dette var betryggende å lese....Er inne i min andre prøveperiode og har aldri vært gravid tidligere. Har brukt el-strips fra billigtester, men har ikke fått noe positivt utslag på testene. Har til og med tatt to tester om dagen for å sjekke. Streken ble sterkere i et par dager, men ingen strek har vært like sterk som kontrollstreken. Er derfor redd for at det skal være noe galt med meg, men da kan det rett og slett være at testene er for dårlige? Eller hender det at man ikke har eggløsning i noen sykluser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...