Rotekoppen88 Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 ... i "Jordmødre" ville du ha hatt? Jeg synes hu jordmorstudenten virker så herlig, hun kunne jeg godt tenkt meg at skulle vært til stede under min fødsel....
Odine! Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jordmorstudenten var skjønn! Ellers så likte jeg henne med svart hår.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hun lyse med Hedemark-dialekten
NoDoubt Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 -Jordmor studenten -Hun med sort hår. Hun på rundt 50 år som var prematur selv. -Hun lyse på ca. 50 åpr. Hun som var under fødselen til hun med setefødsel i dag. Hun som sa:" Nå må du ikke skrike så mye på neste ri men heller konsentrere deg om å presse". Har sansen for hun. Hun er ærlig og sier ting som det er samtidig som hun er hyggelig!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hun med sort hår eller hun som het Synnøv - de var helt nydelige )
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 - Jordmor studenten - Unni, det er hun med svart hår.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Synes de alle virket som veldig søte og hyggelige damer jeg hadde nok fått en flott fødsel med dem alle.
Salat Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Hun mørke eller studenten. Jeg ville ikke hatt hun strenge som var under setefødselen, hadde hun bedt meg slutte å skrike hadde jeg nok slått etter henne.
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Hun Siv (jmstudenten) Hun mørke (tror hun heter Liv Unni...?) Hun som Siv snakket med om dødfødsler sist gang. Kunne IKKE tenke meg hun som hadde setefødselen i siste episode...hun som syns de som bruker epidural er pyser og ber den fødende om å ti stille...
En_av_hver Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Synnøv var min jordmor da snuppa kom!!!! Helt utrollig herlig!!! :-)
Carnivale Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 Ingen av de, de går jo med armbånd, ringer, øredobber og sminke alle sammen jo. Har de ikke hørt om hygiene på det sykehuset?? Ick.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 jeg hadde Hilde og hun var så fantastisk rolig og flink Hun har bodødialekt tror jeg det var.
Kirsebæra Skrevet 10. oktober 2007 #13 Skrevet 10. oktober 2007 Ho i fra Bodø mein æ å ha sett på s.huse i bodø...men e liksom ikke heilt sekker...kommer jo ann på når ho kom til sykehuset på buskerud da...men mein fortsatt æ har sett ho på sykehuset...enten ved elias in fødsel eller ved noen andre sin...*lure*
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. oktober 2007 #14 Skrevet 10. oktober 2007 hmmm hun har bodd i drammen i noen år nå. ble ferdogutdanna her. spurte henne ut om det. hun har jobbry dom jmi kunn ca 3 år. vet ikke om du kan ha sett henne der.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 10. oktober 2007 #15 Skrevet 10. oktober 2007 Da jeg fødte i Drammen hadde jeg ei som het Arna:) Kjempe fink!!
lykketrollet:) Skrevet 10. oktober 2007 #16 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg hadde Synnøv på begge mine fødsler, og både jeg og mannen har vært kjempefornøyde med det . Vi syntes hun var helt topp! For de som ikke husker hvem hun er så er det hun som snakket med Trilling-mammen før hun skulle ta ks (kjenner forresten mannen hennes godt). Synnøv var også den som snakket med jordmorstudenten om dødfødsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå