Gå til innhold

Bør han til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen min har 38,5 i feber og seier at det dunker i hodet, hoster og han er veldig slapp. Bør han til legen? Blir alltid så bekymra når han er sjuk..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er bekymret, ta en telefon til legevakten, det koster ingenting.

Det gjorde jeg når sønnen min hadde feber, bedre enn å spørre her inne for de fleste her er jo faktisk ikke leger, selv om noen "leker" det noen ganger..:-)

Skrevet

Har vert småvarm i heile dag og no i kveld fekk han plutselig høg feber og blei slapp. Han har klaga på vondt i hodet før i dag og.

Skrevet

38,5 er ikke høy feber, hvis det var det du mente? Men om han er veldig slapp og i unormal slapp form, så ta han med til legen.

Skrevet

man trenger ikke gi barna febernedsettende før den stiger 39, så han har ikke så høy feber (ennå) - men har han dårlig almenntilstand skal du kontakte legen! Ring du og hør! Kanskje han har bihule betennelse eller noe.

Skrevet

Ja det var den slappheten eg var bekymra for! Sist eg såg han så slapp var ifjor når han hadde ørebetennelse og då var feberen nærmere 40. Han ligger og sover no, har fått paracet pga feber og vondt i hodet. Skal til legen i morgen tidlig.

Skrevet

38,5 er ikke høy feber..

Slapp blir han jo av feberen..

Om du får grei kontakt med han og han ikke er "fjern" og rar tror jeg det går fint å vente til imorgen..

Dunkingen i hodet er nok helt normal hodepine.

Er du bekymret så ta en telefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...