Gå til innhold

hei! trenger shoppingtips:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med shoppingen??

-skal besøke en baby som er 5 dager gammel og har "alt"..hva er koselig å ta med til den nye familien?

-skal i 60-årslag til svigermor..trenger klestips!!ønsker ikke å ruinere meg med flott mammakjole,men er blitt ganske så stor nå så til og med mammabuksene mine er for små:o(

hjelp belønnes med takk og fødestøv************************:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye fint i vanlige butikker, moten er veldig "vid" nå, vero moda og b-young har mye fint synes jeg.

hvis babyen har storesøsken, så ville jeg kjøpt en fin liten ting til han/hun også, til den lille som har alt, tja, kjøp noen plagg som den kan vokse inn i kanskje? selv så har jeg sagt at jeg synes d er veldig kjekt og få ekstra tepper, laken osv. bare jeg nå ikke får for mye av d :-)

Skrevet

hm..ja det var gode tips, takk!

babyen er den første i denne familien og de har arvet og fått utrolig mye så aner virkelig ikke hva jeg skal finne på..kake hgar vi tenkt å ha med for å feire:o) ekstra tepper er jo alltid godt å ha ja.

Skrevet

du kan kjøpe et helseteppe:)

det fikk jeg da jeg vntet min første og han bruker det ennå hehe...vil ha det om natten og han blir snart 3 år:) så det har jeg kjøpt til jenta i magen nå,hans er blått og nå ble det rosa:)

Skrevet

Hva med å spørre de du skal besøke? Jeg er en av disse som har "alt" til babyen (9 dager på overtid i dag!). Vi har ikke bruk for verken mer klær, helsepledd eller annet babyutstyr. Det vil _har_ bruk for, er at folk som kommer på besøk tar med seg noe man kan spise på (kake, kjeks, is eller lignende) slik at vi slipper å måtte varte opp så mye i starten.

Og hvis man absolutt må gi en gave til den lille, hva med å donere en liten sum i babyens navn til en eller annen veldedig organisasjon? I år er det for eksempel UNICEF som de innsamlede pengene fra TV-aksjonen går til. Kanskje noe å tenke på?

Skrevet

Noe annet jeg ville satt pris på (hørtes kanskje litt egoistisk ut etter det ene tipset over, hehe) er en kurv med diverse salver, kremer osv.. Kjempelett å sette sammen, og man får alltids brukt for det! (gjerne både til mor og barn..)

Skrevet

Sengetøy er kjempefint å få...Og enig i at stelleprodukter er topp, og så finnes det jo masse nusselige badehåndklær med hette som også er koselig å få...

Skrevet

Hva med et ekstra lammeskinn? Har hørt rykter (fre min svigerinne) at en aldri kan ha for mange av disse.... ellers er jeg av den oppfattningen at klær alltid er velkommen - spesielt i år er jo retromoten fra 70-tallet.... kjempe kul!!

Eller hva med et slik hender&føtter KIT? Ikke sikkert at de har d...

Er forresten et mammaklær merke som heter "Mama Licious" - disse kjolene er slettes ikke så dyre... Tror babyshop fører dette merke. Ellers kan du jo alltid ta en tur på HM... de har noen kjoler med et slikt prinsesseliv (rett under puppen) som funker selv på gravide...

Skrevet

Gave til bebisen kan kanskje være en bok med barnesanger el.l? Kommer til å ønske oss det vi i alle fall siden dette er vår første og sånne sanger har gått i glemmeboka for lengst... Koselig å kunne noen tekster enn å bare "finne-på-tulle-tekster" :) Det blir nok avslørt når knerten begynner i barnehagen også...

Ellers syns jeg sengetøy var smart.

Jeg skal i bryllup en uke før termin og drøyer det med kjolekjøp i tilfelle jeg ikke kan gå... Kommer til å shoppe dagen før jeg. Stikker innom H&M, Lindex, Gina Tricot og andre billigkjeder for å se om jeg finner noe helt enkelt og svart. Stæsjer opp med smykker, veske, strømper og sko i sølv/gull f.eks.

Lykke til!

Skrevet

henger meg på den tråden om stelleprodukter til babyen jeg...det er forbruksvare som man uansett blir å måtte kjøpe mer av om man har og..videre kan du jo putte oppi en litt god hårkur/shampoo&balsam til mor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...