Gå til innhold

Sambo ble sendt til dagmamma når han var 6 mnd...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og han er 34 år! Det er LENGE siden, i lys av denne debatten! Det var jo p på en tid hvor det var litt mer "normalt" at mødrene gikk hjemme.

De 3 første åra av hans liv, så studerte moren hans 20 timer hjemmefra, så hun var bare hjemme i helgene, mens faren var hjemme og tok seg av sønnen. Når han var 6 mnd begynte faren og jobbe, og han ble sendt til dagmamma. Det syns jeg nesten er litt morsomt, iom at det er så "lenge" siden :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den tida hadde de fortsatt bare 3 mnd svangerskapspermisjon. Jeg er veldig glad vi har den ordninga vi har i dag!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

joda, men nå tenkte jeg mer på at det var far som tok seg av den biten, go at mor var LANGT borte..

Bestemor var hjemme med alle sine 3.. og mamma er bare 42, så ikke så mye lengre siden..

Skrevet

Skjønner hva du mener.

Svigerfar var hjemme med min mann for 33-34år siden. Tror ikke det var så vanlig.

Skrevet

bestevenninna til moren min var bare hjemme med datteren sin til hun var 6 uker - deretter var hun tilbake i jobb og babyen hos dagmamma. det synes jeg er drøyt da men :P

Skrevet

Maa man saa maa man. Nest sistemann var bare 3 mnd da han begynte hos dagmamma. Det var opprivende for meg som hadde elsket aa vaere hjemmevaerende for de andre barna.

Det er ikke alle land som er saa heldige som Norge den dag i dag naar det gjelder stoetteordninger.

Naar jeg fikk sistemann maatte jeg tilbake til nattjobben min naar han var bare 10 uker gammel. Det var faelt...

Men heldigvis var pappan hjemme,og da slapp jeg jo dagmamma til han.

Minimalt med soving for meg,men jeg ville gladelig gjort det igjen hadde det vaert aktuelt.

Naa bor vi billigere, og jeg har tatt meg den friheten aa igjen vaere husmor.

=o)

Trives som bare det!

Men trangt oekonomisk,det er det virkelig.

Jeg var selv dagmamma til guddatteren min fra hun var 2,5 mnd. Hun begynte aa kalle meg MOM, og skreik og strakk armene mot meg naar mora kom for aa hente henne paa ettermiddagene da hun var rundt 8-10 mnd gml. det syntes jeg var faelt...og liksom ikke naturlig.

Hadde vondt av den mora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...