Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Har ingen erfaring selv, men har hørt fra andre at den er helt topp. Skal ha den selv, hvis jeg får bruk for.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Har hørt begge deler jeg... Jeg skal ha den manuelle fra Avent, hat hørt mest positivt om den. Men har ikke prøvd noen av dem!!!
Smånetta 14.mai Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Har den manuelle fra avent. Denvar god hjelp da jeg etter tre mnd fortsatt hadde store kjøttsår og ikke orket å bli sugd på en helg.(Forresten et godt tips. Puppen grodde og baby fikk bare flaske et par dager sånn at han ikke ble sutteforvirret.) Når jeg fant ut av å bruke den virket den supert. Den er billigere en den elektriske og funker kjempebra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå