Gå til innhold

avent elektrisk brystpumpe...


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med den....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring selv, men har hørt fra andre at den er helt topp. Skal ha den selv, hvis jeg får bruk for.

Skrevet

Har hørt begge deler jeg...

Jeg skal ha den manuelle fra Avent, hat hørt mest positivt om den.

Men har ikke prøvd noen av dem!!!

Skrevet

Har den manuelle fra avent. Denvar god hjelp da jeg etter tre mnd fortsatt hadde store kjøttsår og ikke orket å bli sugd på en helg.(Forresten et godt tips. Puppen grodde og baby fikk bare flaske et par dager sånn at han ikke ble sutteforvirret.)

Når jeg fant ut av å bruke den virket den supert. Den er billigere en den elektriske og funker kjempebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...