1kar&1møy&meg™ Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Den alltid så forsiktige 5 åringen min hoppet på trampoline i dag og skulle tøffe seg for pappa som hadde kommet hjem fra jobb. Også skled han da og falt og fikk så veldig vondt i armen sin! Så var det røntgen og sannsynligvis et armbrudd. Jeg har så mamma vondt her jeg sitter!!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 huff da... er så fælt når man er så hjelpeløs... mange klemmer til deg !!! går så bra så!!
1kar&1møy&meg™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 ja gjør nok det håper jeg..... er bare det at han er så redd av seg at nå er jeg redd den opplevelsen der vil sitte lenge. Han kommer ikke til å våge trampoline igjen det er jeg sikker på.... eller sykkelen. Huffameg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå