Rotekoppen88 Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 ... i "Jordmødre" ville du ha hatt? Jeg synes hu jordmorstudenten virker så herlig, hun kunne jeg godt tenkt meg at skulle vært til stede under min fødsel....
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Syns ho med det svarte håret i knute virka så utrolig behagelig, huske sef ikkje ka ho hete men hadde dobbeltnavn. Virka veldi lett og prate med og uhøytidelig. Men de fleste der virka jo som veldi flotte menneska!
mari.a Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 jeg ville valgt Liv-Unni men det var mange søte da....
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Husker ikke hva hun heter, men hun har mørkt hår og er vel i midten-slutten av 40åra kan jeg tenke meg.. Hun var med hun andre jm når de hilste på sønnen til silje.
yvve73 Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes hun som selv hadde 5 barn virket veldig hyggelig.
temi & keli Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Jordmorstudenten Siv, ville jeg hatt med meg )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Hun Unni.. Hun lyshårede. Og hun mørke med håret i knute.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Siv =) Håper jeg får henne når jeg skal føde der =) Er vel lov å håpe litt
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ville hatt hun nordlenningen, studenten, hun med kort hår som satt å snakket med trillingmamman før fødsel eller hun lille utenlandske. De virket så koslig og rolige. Får jeg ei maskjerring som hun som ba hun med setefødsel slutte å skrike, så kommer jeg til å kreve ny, garantert. Takkler ikke sånne, har snakket me sambo om det så han vet. Får helt hetta da jeg.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Hadde jeg ikke født tidligere så hadde jeg trodd at jeg ville ha ei rolig, omtenksom og behagelig dame... Men nå har jeg født tidligere ;o) Jeg var innom fem ulike jordmødre på min første - og fikk da erfare mange ulike personligheter. Jeg hatet virkelig ei som var student, meget forsiktig som dullet og dallet...*pyton* Den jeg fikk til slutt var best! Hun var gråhåret, tøff dame, med knall rød leppestift*ler ved tanken* Hun ga klar beskjed til gubben hva hans oppgave var, mens hun ga beskjed til meg om å stå på! Men for all del...hun var i godt humør, men var bestemt. Kjempebra for noen som føler seg som en nysluppen fjert i et boblebad, for å si det sånn... Dette var foresten på AHUS. Tipper dama ikke er der lenger, for hun virket som en veteran, klar for å pensjonere seg etterhvert.
theafranord Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Enig med mange av dere......Hun m det mørke håret i knute virka helt skjønn.....tror jeg ville følt meg veldig vel og trygg i hennes nærhet... Hun var jo den eneste av de tre jordmødrene som viste trillingmammaen en av babyene hennes...hun sa det etterpå at det kom hun aldri til å glemme....
theafranord Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 glemte å si at hun nordlendingen med det lange håret virka også veldig behagelig.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå