Gå til innhold

hvem av jordmødrene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... i "Jordmødre" ville du ha hatt? Jeg synes hu jordmorstudenten virker så herlig, hun kunne jeg godt tenkt meg at skulle vært til stede under min fødsel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ho med det svarte håret i knute virka så utrolig behagelig, huske sef ikkje ka ho hete men hadde dobbeltnavn. Virka veldi lett og prate med og uhøytidelig. Men de fleste der virka jo som veldi flotte menneska!

Skrevet

jeg ville valgt Liv-Unni :) men det var mange søte da....

Skrevet

Ja, Liv-Unni va de ho het...

Skrevet

Husker ikke hva hun heter, men hun har mørkt hår og er vel i midten-slutten av 40åra kan jeg tenke meg.. Hun var med hun andre jm når de hilste på sønnen til silje.

Skrevet

Jeg synes hun som selv hadde 5 barn virket veldig hyggelig.

Skrevet

Jordmorstudenten Siv, ville jeg hatt med meg :o)

Skrevet

Hun Unni.. Hun lyshårede. Og hun mørke med håret i knute. :)

Skrevet

Siv =)

Håper jeg får henne når jeg skal føde der =)

Er vel lov å håpe litt :P

Skrevet

Jeg ville hatt hun nordlenningen, studenten, hun med kort hår som satt å snakket med trillingmamman før fødsel eller hun lille utenlandske. De virket så koslig og rolige. Får jeg ei maskjerring som hun som ba hun med setefødsel slutte å skrike, så kommer jeg til å kreve ny, garantert. Takkler ikke sånne, har snakket me sambo om det så han vet. Får helt hetta da jeg.

Skrevet

Hadde jeg ikke født tidligere så hadde jeg trodd at jeg ville ha ei rolig, omtenksom og behagelig dame...

Men nå har jeg født tidligere ;o) Jeg var innom fem ulike jordmødre på min første - og fikk da erfare mange ulike personligheter. Jeg hatet virkelig ei som var student, meget forsiktig som dullet og dallet...*pyton*

Den jeg fikk til slutt var best! Hun var gråhåret, tøff dame, med knall rød leppestift*ler ved tanken* Hun ga klar beskjed til gubben hva hans oppgave var, mens hun ga beskjed til meg om å stå på! Men for all del...hun var i godt humør, men var bestemt. Kjempebra for noen som føler seg som en nysluppen fjert i et boblebad, for å si det sånn...

Dette var foresten på AHUS. Tipper dama ikke er der lenger, for hun virket som en veteran, klar for å pensjonere seg etterhvert.

Skrevet

Enig med mange av dere......Hun m det mørke håret i knute virka helt skjønn.....tror jeg ville følt meg veldig vel og trygg i hennes nærhet...

Hun var jo den eneste av de tre jordmødrene som viste trillingmammaen en av babyene hennes...hun sa det etterpå at det kom hun aldri til å glemme....

Skrevet

glemte å si at hun nordlendingen med det lange håret virka også veldig behagelig.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...