LaMegSpire Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Gleder meg og gruer meg!! Håper alt står bra til med barnet, og håper på jente eller gutt.. barnefar har to gutter fra før, så han synes nok det blir ekstra stas om det blir ei tulle:). Vi får se. Lurer på om jeg får sove i natt.. oppdaterer i morgen.. Flere som skal på ultralyd i morgen forresten?
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hei:) Jeg skal på UL i morgen!! Er så spent nå.. Kommer nok ikke til å sove så mye i natt! Masse lykke til:))
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg skal på fredag....og gjett om jeg gledegruer meg!!!! Må bare tiden gå fortere
vipsen*en av hver* Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Heisann.. Jeg og skal på UL i morgen.. er sååå spent.. kommer nok til å gruble litt i natt... har time 14.30 sååå leenge å vente i morgen og.. kommer med oppdatering i morgen.. lykke til dere andre og..
miren85 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 hei jeg skal på ul idag, gru gleder meg noe forferdelig. Håper bare alt er som det skal med den lille..og forhåpentligvis kan vi få se kjønnet om h*n er velvillig til å spre beina litt=)
LaMegSpire Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Det blir en gutt!! ingen tvil om det nei.. så nå må jeg stille om hodet mitt, har hatt jentefølelse hele veien.. Men alt var tilsynelatende i orden, og det er jo en lettelse! Termin flyttet fram til 12 mars! Gleeeeeder meg!!
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Whii!! Gutt her også)) Vi har hatt det på følelsen hele tiden, det har hele tiden vært en "han" her inne;) Alt bra! Termin flyttet fra 14. til 17. mars! Er over skyene lykkelig;) Men samtidig veldig rart- det er en liten person der inne! Merkelig..Det å vite kjønn gjør det litt mer ekte altså..
Misses*fødeklar* Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Gratulerer med gutten! Så bra at alt så fint ut. Jeg skal på ul på mandag - og som de fleste andre her inne både gleder og gruer jeg meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå