Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Ser det finnes så utallige forskjellige stellevesker.. noen som har tips hvilke stellevesker som er bra, men til en rimelig penge. synes 600 kr er litt vel mye å bruke på en stelleveske..
Mamma'n til 2 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har kjøpt "reisebagen" sin stelleveske. Den har mange rom, stellematte og et sporte utseende som både jeg og barnefaren er komfortabel med. Er også enkel å holde ren (en nødvendighet ettersom barnet vokser, og stellevesken til stadighet blir fylt opp med flasker/brødbiter/frukt ect. Koster ca 400,-
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 jeg kjøpte en slik "hardbag" stelleveske, nesten som en bautybag på reflex til 399... får heller bytte den ut senere dersom jeg ikke skulle være fornøyd=)
de tre bukkenebruse Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har kjøpt simo sin stellebag da jeg vill ha en som står i stil med vognen hehe... graviditets gridler ;P var ganske dyr men pyttpytt
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også klinket til og kjøpt en stelleveske som var litt dyr - nemlig Skip Hop sin..Kostet 750, noe som egentlig er altfor dyrt, men falt for både design og fuksjonalitet. Følger med separat liten stellematte og masse praktiske lommer og enkel og feste til både dypvogner og triller....Stakkars mannen min ble småkvalm - syntes det var uhørt åbetale 750 for en stelleveske...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Kjøpte Skip Hop Expo stelleveske fra kiwi-kid på nettet. Betalte ca 420 kr. I butikken hjemme koster denne ca 1200. Kul veske.
r r r Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Tja. Man må jo ikke ha stelleveske. Har aldri hatt det. Jeg har brukt en liten ryggsekk som jeg allikevel hadde og senere ei helt vanlig, stor veske som jeg hadde. Har hatt nett på vogna og bare lagt veska/sekken oppi der.
*1+1=2 små* Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 kjøpte stellebag som ser ut som en veske:) Sikkelig fin, kan da også bruke den senere uten at noen kan vite at det er stellebag!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Den kjøpte jeg også...fornøyd jeg!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vil ikke kjøpe så dyr stelleveske som noen her har gjort iallfall... har sett de har ole-brum-stelleveske på Jysk til 249,-. Tror jeg går for den jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå