Gå til innhold

Stellevesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det finnes så utallige forskjellige stellevesker.. noen som har tips hvilke stellevesker som er bra, men til en rimelig penge. synes 600 kr er litt vel mye å bruke på en stelleveske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt "reisebagen" sin stelleveske. Den har mange rom, stellematte og et sporte utseende som både jeg og barnefaren er komfortabel med. Er også enkel å holde ren (en nødvendighet ettersom barnet vokser, og stellevesken til stadighet blir fylt opp med flasker/brødbiter/frukt ect. Koster ca 400,-

Skrevet

jeg kjøpte en slik "hardbag" stelleveske, nesten som en bautybag på reflex til 399...

får heller bytte den ut senere dersom jeg ikke skulle være fornøyd=)

Skrevet

jeg har kjøpt simo sin stellebag da jeg vill ha en som står i stil med vognen hehe... graviditets gridler ;P var ganske dyr men pyttpytt

Skrevet

Jeg har også klinket til og kjøpt en stelleveske som var litt dyr - nemlig Skip Hop sin..Kostet 750, noe som egentlig er altfor dyrt, men falt for både design og fuksjonalitet. Følger med separat liten stellematte og masse praktiske lommer og enkel og feste til både dypvogner og triller....Stakkars mannen min ble småkvalm - syntes det var uhørt åbetale 750 for en stelleveske...

Skrevet

Kjøpte Skip Hop Expo stelleveske fra kiwi-kid på nettet. Betalte ca 420 kr. I butikken hjemme koster denne ca 1200. Kul veske.

Skrevet

Tja. Man må jo ikke ha stelleveske. Har aldri hatt det. Jeg har brukt en liten ryggsekk som jeg allikevel hadde og senere ei helt vanlig, stor veske som jeg hadde. Har hatt nett på vogna og bare lagt veska/sekken oppi der.

Skrevet

kjøpte stellebag som ser ut som en veske:) Sikkelig fin, kan da også bruke den senere uten at noen kan vite at det er stellebag!

Skrevet

Den kjøpte jeg også...fornøyd jeg!

Skrevet

Jeg vil ikke kjøpe så dyr stelleveske som noen her har gjort iallfall... har sett de har ole-brum-stelleveske på Jysk til 249,-. Tror jeg går for den jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...