*Lilly* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 hvor mye koster de ca og hvor lang tid tar det fra man bestiller til man får de i posten...noen som har erfaring med at barnet går med de, eller er de mest for å sitte..? min sønn skal begyne i barnehagen om to uker, men kan ikke gå selv, og når jeg tar på han sko, så klarer han nesten ikke å reise seg eller bevege seg med de fordi han ikke er vant til sko..noen andre tips til sko??
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har de til min 1 år gamle gutt. Han har brukt dem i 2 mnd nå, han kan heller ikke gå enda. Og da er de super ute. Han krabber overalt med de, og de sitter veldig godt på, samtidig som han holder seg varm og tørr. De kostet vel 260 kr ca, og det tok ikke fullt en uke før de var i postkassen. Tror de blir kjekke og ha senere også, feks i bæremeis, eller pulk e.l. Da er de jo mere behagelig og myke og ha på enn sko... Anbefaler de jeg!
nicoluca Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Gikk det greit med tollen? Regna ut at de kommer på ca 250 nkr. Grensen er vel på 200.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Bestilte de på stonz.ca Det er tollfritt og bestille der, betalte 260kr. De var portofrie også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå