storebror og junibaby=) Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Etter han hadde tatt vevsprøver ol.så tok han ultralyd for å se at alt så bra ut. Så at det ca var en uke siden jeg var ferdig med mensen,og at jeg skulle ha eggløsning fra høyre side denne gangen,hehe,utrolig hva dem kan se....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, ja det er helt utrolig:) Så bra at alt så fint ut. Håper det klaffer for dere denne mnd da!
storebror og junibaby=) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 jepp,håper det.Men tror det egentlig ikke. Vært litt tørke i sexlivet,da sambo har hatt betennelse i bitestiklene.Var mye derfor jeg var hos gyn.For han på legevakten sa at det kunne komme av klamydia.Men han testet han ikke for det da*grrr* Men gynekologen mente det var svært lite sannsynlig.Og når ingen av oss hadde vært utro skulle det mye til om det lå latent i kroppen i 8 år.Men tok nå en test for sikkerhets skyld. Så bare håpe at svømmerene til sambo ikke er blitt dårlige av betennelsen nå da...*x-fingrene*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Så dumt at han har hatt betennelse i bitestiklene. Dårlig av han på legevakten å ikke teste han for klamydia da. Krysser fingrene for at svømmerne til samboern din ikke har blitt dårlige av betennelsen xxxxx! Lykke til! Håper du snart sitter med en positiv test i hånda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå