Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Deilig å kjenne babyen beveger seg inni meg =)
mizz25 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Ja,det e deili.. =) Min har en tendens te å styr i magen på natta.. hehe =)
grand danois Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 ååå jeg me vill:/ jeg er i uke 15 å jeg kjenner ingenting ennå d er så deili med spark,jeg vill kjenne d ijenn:(
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 ja er det ikke herlig:-D noe av det beste som finnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå