Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 samboer runker innimellom når han har lagt seg om kvelden. Stort sett så legger vi oss ikke samtidig. Vi har hatt sex en gang etter fødselen, og to ganger mens jeg var gravid. Det er over 4 mnd siden fødselen. Er det "snakk" om å ha sex, så orker han ikke. Det er for seint og han er sliten, kan ikke gjøre det om kvelden. Så viser det seg at han gjør nettopp dette seint om kvelden!!! Og i tillegg juger om det. Hva skjer da? Er det meg det er noe galt med???
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 hmm...jeg hadde faktisk blitt ganske fornærma jeg og trodd han ikke tente på meg mer... syns du skal snakke med han jeg... lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, det er jo det jeg tenker. Men samtidig tenker jeg at, herregud, så teit å tenke sånn..hehe.. Men ble faktisk ganske fornærma. Respekterer ikke at han juger!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har opplevd samme med samboeren min, jeg har spurt om vi skal ha sex på kvelden men får til svar da at han er sliten og orker ikke men har heller runket.. tok opp dette med han og da sa han at det hadde ingenting med meg å gjøre og at han tenkte på meg mens han gjorde det men innimellom så var det mindre slitsomt å runke enn å ha sex så da ordnet han det bare kjapt selv når han var kåt men ikke orket å ha sex for det.. sa unnskyld men at sånn var det bare.. Kan på en måte skjønne han for jeg har det sånn innimellom jeg også.. Kan det være tilfelle med din samboer også?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Mulig, men mener at når han orker det om kvelden så orker han litt mer også. Er han så sliten så orker han ikke å runke heller. Hadde vært noe annet om det var jeg som ikke orka, da hadde det vært greit. Men føler det er noe galt med meg..når det er sånn hver gang.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 hva med å overaske han litt, og gjør all jobben.. da kan han ikke si noe om at han er sliten... han kan jo bare ligge der )
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 hehe..ja, må nok gjøre noe sånt. Huff..føler meg litt teit..men er ikke så blid på han da..hehe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 ta på deg noe sexy å overrask han da blir han sikkert helt vill det er jo helt vanlig at sexlivet dabber av en gang iblandt. da er det jo morro med overraskelser jeg merker på meg og typen at det er lett å komme inn i et mønster hvor det blir lite sex..men hvis man prøver å ha sex ofte, får man mer sexlyst oxo.kjøp inn sexy undertøy og klær og kanskje en tur på kondomeriet?? det blir bra vettu..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå