Trønderbærta Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hvilken farge skal jeg velge på listene (og evt. dørene som nå er tre hvite), har helt lyst på veggene ("never"), og hvit tak! Møblene er mørke!
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har helt hvite vegger "letthet" tror jeg fargen het. Jeg malte listene i silkehvit. Jeg synes listene skal være lysere enn fargen på veggene for ååpne opp rommet. Før hadde jeg eggehvit på listene og følte at det ikke passet med fargen på veggene.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har samme farge på tak og lister, dvs helt vanlig hvit. Har eggehvit på veggene i stua (og diverse andre farger i resten av huset). Syns lister skal være nøytrale i farge...
Trønderbærta Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Tusen takk for svar, da blir det som jeg har vurdert, hvite lister, og hvite innerdører! ;o)
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hvite taklister og dører, gulvlistene skal ha samme farge som gulvet
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 ENIG der. Vi ha gullistene i samme farge som gulvet. Glemte å skrive det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå