Gå til innhold

mortilgunnar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor har du gjort av barnebarnet da ?

hihi

(ja...jeg kjeder meg i kveld)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke fått med deg at det er 2? jeg har ett jentebarebarn og et guttebarnebarn.

de er nok i ICA butikken og prøver og innponere Gunnar. de sloss nemlig om og få overta butikken etter faren sin. men jeg tror ikke Gunnar skal slutte.

hvordan går det med deg og familien?

Skrevet

hey...har ikke fått med meg nr to nei...hmmm

joda går bra her.våken gutt som sitter å jodler i senga og holder på å le seg ihjel når han hiver bamsen i veggen ... kjeder meg noe vanvittig i kveld og er ingen som ville omme på besøk å bli plaget av meg i kveld :P

Skrevet

noen kvelder er det sånn. hm.. jeg er i en fase (som jeg forsovit har vært i ganske lenge) der jeg ikke lenger føler behov for og snakke med folk på kvelden. ut over her inne da.

om jeg får besøk så syns jeg dem bare er irrierende og teite..

tror du det går over?

Skrevet

vi kan jo bytte en periode ??

hadde det sånn noen mnd i fjor...gadd ikke snakke med noen og var kanskje litt fastlåst i egne rutiner og tankebaner..hadde nok med meg selv og mitt,men ga seg etterhvert. kjente jeg trengte litt sosialliv etterhvert også, noe det blir litt lite av til tider. tror det er noe som kommer og går.

men hva skulle man gjort uten dataen ( bortsett fra husarbeid og slikt da...)

Skrevet

vi kan gjærne bytte!! jeg har hatt det sånn i 1 1/2 år nå. det er litt lenge... innser at livet blir lettere om man liker folk.. hehe

om man har masse tid, blir det egentlig gjort noe mere husarbeid da?

om TV, data, jobb og barn ikke fantes så tror ikke jeg at jeg ville gjort noe mere husarbeid

Skrevet

du har vel egentlig rett i det ...husarbeid blir dytta forran her...er ikke akkurat den fødte husmor.

1 1/2 år er lenge ja...man trenger å omgås andre folk også. men jo lengre man blir der jo vanskeligere er det å komme seg ut av det.

er av og til bare å bite i det sure eplet å ta kontakt selv om det ikke frister.. det blir bedre etterhvert...(lett å si men ikke gjøre bestandig...)

kommer å plager deg med mitt gode humør neste gang jeg er i oslo jeg:P

Skrevet

ja gjør det :-) jeg møter jo mennesker da :-) er ikke totalt ensom. det hørtes litt sånn ut merket jeg..

når kommer du til oslo da frøken?

Skrevet

:) skjønner jo du ser mennesker...men viktig å være sosial også.

jeg merker jeg blir smårar i hodet av og til av å bare pludre med gutten og ikke ha voksenkontakt .

tja...ikke helt sikker enten i desember...hvis jeg ikke står midt i flytting(skal egentlig være ute her 1des) eller i januar tenker jeg.

er ikke så lenge siden jeg var der, men savner østlandet bare litt :P

Skrevet

hehe, østlandet er lett og savne :-)

jeg er klar og en lekedate i desember :-)

det blir trivelig. da kan vi drikke kakao, det høres så koslig ut og gjøre... hehe

Skrevet

:D

kakao ja...det er leeenge siden jeg har smakt...hehe

forunderlig nok er det lett å savne ja.

Skrevet

flott bilde inne på profilenforresten...god ide til å få barna til å sove godt :P

Skrevet

ja, kakao er sånn ting som får meg til og føle at vi har det koselig.

rart, egentlig. tror mange tenker slik om kakao.

en venninne av meg putta oboy i morsmelkerstatningen når hun og datra var på aketur. det syns jeg var en artig ide. men har ikke vært på aketur. så ingen kakao på småen.

er jeg ikke slem?

han vet jo ikke at kakao er kos enda. hull i oppveksten kalles det

Skrevet

hull i opplæringa mente jeg

Skrevet

I dag har jeg forresten en stor trang til å gå på jakt for første gang i mitt liv...kaninjakt !

det står enpelsdott under vinduet mitt på soverommet som IKKE jeg har satt der... og en ufordragelig unge i2 etg her som tror det er helt greit å la kaninen balansere i vinduskarmen min så den detter inn til meg...og så bare løpe inn som den største selvfølge...

sto på badet med gutten og hørte noenløp inn...da jeg kom ut så sto hu på soverommet mitt..

uoppdragen unge på 11 som ble pælma ut da ja !

Skrevet

hehe oboy i mme har jeg ikke tenkt på før... det gikk gutten glipp av gitt

men er sant det...tror det er noe med vinter , aking, ski, kakao, appelsin og kvikklunch... da skalnordmenn kooose seg

ikke kakao på småtten her heller ennå...hva blir det av ungene da tro?

men...tror det blir akebrett i julegave da...så er iallefall ettskritt nærmere den klisje-aktige norske drømmen...

Skrevet

hehe... jeg vet hva det blir av barna våre. "mamma skal vi kose oss?" jeg "ja hva da?" han "vannmelon, yoghurt og vann"

hehe

han sier namnam når han får de 3 tingene....

kan ikke forstå at han er sønnen min.

prøvde og gi han saft til kos en gang, og han ble kjempeskuffa... haha

Skrevet

hehehe..

sånn som når gutten her får jordbær og yoghurt det...toppen av lykke.

men her så går ALT utenom agurk ned..

men er vann det går i her også ja.

men sunne friske unger er jo ikke det værste man kan få...

Skrevet

nei vi har i grunn vært ganske heldige :-)

men nå skal jeg sove. takk for praten. det var trivelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...