cec85_med_Mariellgullet Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hei alle sammen I dag la jeg en pute i senga til lillemor som blir 1 år 22 oktober, hun har aldri sovet så godt;) hehe, gjør ikke noe om de har pute?andre som bruker det?Hun sover så godt, hoster mindre også
dumme mamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Vi begynte med pute til vesla for noen få uker siden, hun er 14 mnd. siden. Var fordi hun hostet også, men hun sover også mye bedre nå. Vet ikke om det er for tidlig jeg heller altså men...
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Tror egentlig ikke det er for tidlig, går nok bra:) Hun sover godt iallefall;)
dumme mamma Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, det gjør vesla mi også, og nå snur og vender dem seg jo rundt overalt i senga, så det er nok ikke farlig akkurat, hun ligger jo like gjerne på dyna så...
Vi har tre mirakler! Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Har fått beskjed på sykehuset ved begge mine fødsler, for 1 og 3 år siden, at de skal ha pute fra fødselen av! Så begge mine har hatt pute hele veien
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 såpass:) trodde ikke de skulle ha pute i starten men, hmm. huske rikke hvorfor jeg ikke har fiksa pute før nå jeg, hmm, rare meg...hehe Er en dårlig mor jeg;)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 min fikk pute da hun var rundt 10 mnd. når hun sov hos oss la hun seg på putene våre og sov mye bedre... da var det på tide med egen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå