Galskapens overhode Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Flere som til tider føler seg mishandlet innvendig.. Synes sååå synd på urinblæra mi.. Virkelig årets fotball. La meg ned en liten stund og lille i magen fant seg et annet sted å sparke for et øyeblikk.. Vi får se for hvor lenge
frk.rosa Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 hehe =) Har hatt den følelsen ja, sånn de to tre siste dagene.. =p han vil bare sparke på urinblæra .. gjør ikke annet en å spring på do..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Vi har funnet ut at siden junior ikke får trampoline når h*n blir stor, så bruker den blæra mi som trampoline. Ikke veldig behagelig kan man si. hehe
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Husker nr 3 med meg, hun hadde for vane å sparke opp og til venstre. Hele tiden. Til slutt kjentes det ut som jeg hadde blåmerker på innsida. Ikke noe godt. Husker en gang jeg var på besøk, tror det var 14 dager til termin, og hun sparka skikkelig fra seg og traff veldig forkjært. Jeg gikk ned for telling og måtte reise hjem... Kjente det flere dager etterpå. Og likevel hadde jeg ikke vett til ikke å bli gravid igjen. :-) Nå går jeg bare å venter på å kjenne spark. Rart det der.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Ja vi kan jo virkelig glede oss til vi er en sju-åtte mnd på vei. Til det lille krapylet har fått muskler som h*n kan brilliere med :-). Husker med førstemann - jeg var sikker på at han brestet ett par ribbein ved en anledning. Og med nr to føltes det ut som om tennene skranglet innimellom... Ekstra koselig var det når de sparket godt fra seg oppover mot galleblære og magesekk, samtidig som de plasserte pekefingeren på urinblæra og bare trykket sånn liiiiiiiitt forsiktig. Tisse eller spy først? Heldigvis får de mindre plass mot slutten, slik at de ikke får sånt et fraspark :-). - Dere vet, det er da huden ser ut som et oppspent trommeskinn over en buktende baby, lekkert!!! (-Hvorfor i himmelens navn blir vi gravide gang etter gang?????????) Hilsen Lettlurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå