Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er i uke 36 (+3) og har i det siste fått sinnsykt såre brystvorter! Skikkelig vondt er det! Men ikke noe som egentlig vises på dem da.Akkurat som om det er litt tynn hud ytterst også???Hva kan jeg gjøre?Er redd for at det blir et mareritt fra dag 1 å amme når beibien kommer?Gode råd noen?
Adriansmor med tulla Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Kjøp salve på apoteket å smør på ... start med ammebh oh ull innlegg... smør salve og dra litt i vortene hvr dag for å herde de... gå åsså noen timer uten eller åpne luken på bhen så vortene for lufte seg litt hver dag.... hjelper ikke dette så snakk med jm om det så hjelper hun deg=)
Miss RM Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Hadde samme problem.. Gjorde som beskrevet over her, kjøpte en salve på apoteket (husker ikke hva den heter, men tuben var gul og hvirt, koster 65,-), går med innlegg for å ikke fryse og når jeg sitter hjemme (selvfølgelig når vi ikke har besøk, hehe), "lufter" jeg brystvortene.. Har fungert kjempebra :-)
"gullet" Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 noe som virker litt rart, men som faktisk virker. skjell Du får kjøpt det på apoteket, når jeg fikk nr 2 så fikk jeg faktisk fra sykehuset. Og så kan du "lufte" dem litt nå og da, og bruk ammeinlegg i ull.
line_n & sara Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 den salven som ble nevnt over her, heter purelan! ble nødt til å smøre litt i gårkveld selv! uansett er det greit å ha den salven i hus før babyen kommer!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Tusen takk for mange gode råd! Skal prøve dem alle! :)
Miss RM Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Takk, satt og lurte på hva den het, nesten så jeg dro hjem fra jobb for å finne det ut.. (litt irriterende å ikke huske!!) Men den salven er i hvert fall super, første gangen jeg brukte den smurte jeg to kvelder på rad, og brystvortene var ikke såre, ømme og tørre på leeeenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå