Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Skal ut i Oslo imorgen jeg:-) Skal på et møte på Lysaker kl 13 og inn igjen til byen noen timer senere. Låner en leilighet på Bislett så jeg får tatt meg en dusj før festlighetene begynner kl 18. Om det blir tid, så hadde det vært superkoselig med en kaffe eller no:-)
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 JAAAA, jeg skal på jobb (regner med at Karopappa er hjemme med snuppa i morgen), men kan nok komme fra rundt halv 4. Du kan gjerne dusje her og få et glass vin hvis du vil Skal du overnatte? Jeg skal ha fri på fredag
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Takk for tilbud, men jeg har snuppa hjemme på fredag og sambo er i møte i byen imorgen kveld så jeg har skyss hjem:-) Men, hadde vært koselig med et glass vin før jeg skal på "byen" :-) Er altså jobbrelatert så et glass vin holder til alle bilder er tatt og tekst skrevet;-)) Jeg kontakter deg så snart jeg er i farta:-)) Sender deg pm:-)
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Okei! Kan hjelpe deg å skrive teksten ferdig på forhånd sånn at du kan ta to glass vin, hi hi...
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Hm.. Klatten da, nå burde jeg bli litt fornærmet her da. Fortelle at du skal på Lysaker og så etterlyse Karomamma...? Hun jobber da ikke på Lysaker... Men hvem er det vi kjenner som gjøre det da...;-))))) hehe, neida, bare kos dere dere. Karomamma kan sikkert skrive tale mens du dusjer og så er dere opp i tre glass på 1-2-3!
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Ho ho, vi skal jo treffes på Bislett da Eller det tror jeg i hvert fall. Jeg skal nok skaffe vinglass til Klatten som bare det, selv kjører jeg vel bil hvis det er på vei hjem fra jobb....
Gummelillan Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Da er jo arbeidsdelingen helt klar. Du gjør jobben og Klatten drikker. HUn er jo sikkert så vant med dop og sånt at hun sikkert trenger å reparere litt, hihi ;-)))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2007 Tullehøner;-)) Skal på åpning av nytt showroom på Lysaker sammen med kollega og så er det inn til byen igjen i full fart for å prøve å rekke Karomamma:-) Men jeg er et surrehode når det gjelder å finne frem, så kanskje du må plukke meg opp på Bislett Karo???
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, kan plukke deg opp hvor som helst jeg, men jeg jobber helt på andre siden av byen så da må vi avtale. Rushtrafikk, veit du
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2007 Supert!!! Ringer deg når jeg drar fra Lysaker og nå har du adressen dit jeg skal:-) Jeg vet jo knapt hvilken side jeg er på:-)) Kanskje sånn ca midt i eller? Får håpe jeg husker alt i morgen, føles nesten som om jeg ikke er helt sober ennå;-))
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Du skal på arrangement midt mellom Bislett og der vi bor. Her er planen: Jeg drar fra jobb i god tid, henter deg på Bislett ferdig dusjet og så drar vi på en cafe i riktig retning etterfulgt av at jeg peller meg hjem før 18. Ekkje di greit?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2007 Høres helt strålende ut spør du meg!!! Du er flink og retningssans har du også;-)) Jeg har jo klart å være i feil by til feil tid til og med jeg;-) Men det er en annen historie........hahaha..........;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå