LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er skikkelig i siget her, men mangler inspirasjon til lista jeg sitter med. Trenger tips til: Jente, 20, gravid, samboer- Jente, 19, singel, bor med veninne, glad i en fest- Gutt, 15 (hva mer kan jeg si???)- Jente 30, sporty, ativ, "kjerring" på innredningsfronten- Jente 30, gravid, enke, huseier, flere barn, nyutdannet- Gutt 31, gruvearbeider, sjarmør- Skjønner at dere ikke kan ha tips om alle, men om dere har et hint om èn av de så blir jeg GLAD!!!
imsdal med julesmak Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jente 20: avkjølende fotkrem og fotrulle fra bodyshop (fikk det da jeg var gravid og det var sååå deilig )) Jente 19: Stilige drinkglass og en drinkmixbok Gutt 15: Gavekort på cd/dvd/dataspill eller notebok til gitar Jente 30: Gaveabonnement på f.eks. Design interiør (www.blablabla.no Jente 30: Fri barnepass ett par helger i løpet av 2008 eller kurv med snop, ukeblad/bok, cd, film etc. Gutt 31: t-skjorte fra www.butikk.autoklassiker.no eller belte med stilig spenne fra www.superkul.no
Odine! Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Trodde du var ferdig?? Jente, 20, gravid, samboer- - noe til henne, ikke babyen. Fotterapitime? Jente, 19, singel, bor med veninne, glad i en fest- - Smykke, sminke, cder, DVD, bøker Gutt, 15 (hva mer kan jeg si???)- - gavekort på platekompaniet Jente 30, sporty, ativ, "kjerring" på innredningsfronten- - slikt sett med kopp, matskrin, lita skjærefjøl og bestikk til utendørsbruk Jente 30, gravid, enke, huseier, flere barn, nyutdannet- - gavekort på at du skal sitte barnevakt? Noe hun trenger til huset. Gutt 31, gruvearbeider, sjarmør- - "Ut og stjæle hester" av Per Petterson.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Takk, begge! Her var jo masse bra!!! Er ferdig til alle ungene, nå gjenstår de voksne! Men nå tror jeg det blir fart på handlinga her. Kansje jeg blir ferdig før panikken tar meg i år? Lov å håpe!
rosa og en blå Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 jente 20: frisør shampo`\balsam Jente 19: vin? vinglass? el gutt 15: en dvd serie? kongen av queens el. fisk om hva han liker! jente 30: bula bukse jente 30 gravid: gave kort til hudpleiè`\masasje gutt31: hmm... meg!! hahaahaha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå