Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hei på deg, må bare spørre deg om noe siden du er så glad i å brodere..... Det er litt frekt og jeg regner egentlig ikke med at du har tid, med mange barn og full action i familien. Jeg spør likevel Kan du eller kjenner du noen som kan hjelpe meg å få ferdig adventskalenderen til Karosnuppa på snaue to måneder? Jeg betaler selvsagt, penger eller noe annet som måtte passe... Her er kalenderen, jeg er ferdig med nissen i midten og kanskje en femtedel av det nederste bildet. Det er mye jobb altså og en dullion farger, så jeg er innstilt på at den ikke kan tas i bruk før i 2008. I hvert fall hvis jeg skal gjøre det selv... http://156042.shop05.dandomain.dk/shop/N/broderipakning-julekalender-10079p.html
Hobbyfotografen og Em Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Kom ikke inn på linken din.. ville bare se på den.. Hehe..
Hobbyfotografen og Em Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Kom inn.. hehe.. Den var kjempefin, sånn vil jeg ha også.. (Jeg kan ikke brodere, har ikke tålmodighet.. håper noen kan hjelpe deg..)
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Oi, det var visst kommet et mellomrom før den siste l'en... Ja, det er kjempefin i god gammeldags stil. Det var egentlig mamma som hadde kjøpt pakken, men hun ga opp og ga den videre til broderieksperten... Det som er dumt, er at jeg ikke har tid... Og så har jeg et bunadforkle til Karosnuppa her også. Grrrr....
Hobbyfotografen og Em Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Ok... Mye å brodere du da.. Har lyst på bunad til EMilia også, har romeriksbunad selv (som må syes ut litt...) Mamma har broderingsmaskin, så om hun har noen bilder av nisser, snømann.. osv.. skal jeg nok klare å bruke den.. Hehe.. Fikk noen fine ideer på siden der.. Så da får Emilia kanskje en julekalender som "jeg" har laget.. hihi...
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Åhhh skulle så gjerne ha hjulpet deg , men jeg holder på med to kalendere selv så jeg har ikke sjangs i år. Skulle så gjerne ha gjort det.Den ligna mye på den kalenderen jeg har laga til min nr 2 :0) Kjenner desverre ingen andre som broderer, eller dvs.,jo det gjør jeg, men de holder selv på med kalendere de har holdt på med i noen år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå