Gå til innhold

Lillegutten min skal opereres i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så veldig stor operasjon, men han skal legges i narkose. Er så nervøs... Pappan også. Huff, han var så glad og lykkelig uvitende i dag da han gikk og la seg. Skal prøve å forklare det for ham i morgen tidlig (han er bare 2 år). Liker ikke narkose, det er skummelt, synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skummelt ja, men det er verst for oss foreldre, jeg har vært igjennom det to ganger og det er fortsatt like skummelt andre gangen. MEN han får en sånn glemmedrikk først sånn at han mest sannsynlig glemmer at han har vært på sykehus i det hele tatt

Skrevet

Skjønner deg godt. Det er ikke noe særlig. Men husk at det går som regel bra. Veldig skjelden med komplikasjoner.

De tre eldste mine er alle operert, bare "småtteri" det også, men likevel. Det er tungt å forlate de på operasjonsstua. Lurt om du har med deg noen da slik at du har noen som kan være der. Tiden blir ofte veldig lang når man venter og venter..

Ønsker både deg og gutten din masse lykke til i morgen!

Skrevet

Huff ja. Skjønner deg godt. eldste mi har vært i narkose flere ganger, helt forferdelig hver gang. Men det går bra da:) Verst for deg, de husker ingenting etterpå....

Lykke masse til!!!

Klem

Skrevet

Hm, ja, vi har også gjort det tidligere. Han fikk helt panikk av pustemaska... Vi skal heldigvis ha fri begge to i morgen. Takk for støtten!

Skrevet

Det kommer nok til å gå veldig bra...

Den ene jenten vår har vært igjennom 5 operasjoner... 3 store og 2 små... Så jeg vet godt hva dere går igjenom.

Stor klem!

xxxxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...