Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er det bare meg, eller minner Glenn om Gisse....?
Libido- Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 det er bare deg. Mer Drage vil nå jeg si?
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, vet du... De er jo ikke like i hele tatt...
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2007 Æsj, jeg tror jeg har rota de bort.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Herregud, full skjerpings begge to! dere ser vel han ligner på Àrnold?
Libido- Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 haha arnold er stygg. hvertfall siljis sin arnold *knis*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Jaa, han er shikklig øgly! Hihi
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2007 Høhøhøh. Han er ikke min Arnold. Heldigvis!
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2007 Hmm. Men det var nå mens jeg bodde på T. Så det teller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå