Gå til innhold

ååå som jeg gleder meg:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha sett jormødrene å serien på internett,så gleder jeg meg såå mye nå:D d er bare så domt at d er så lenge til. tia går så sakte.

men nå skal vi til å pusse opp nye huset vårt,så jeg refner med at tia kommer til å gå fort alikavll:)

d skal bli så deili å holde den lille i armene sine,å skifte på å trille turer! ååå nå gleder jeg meg bare:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja d har jeg:) men d var ikke akuratt fødselen jeg tenkte på da...men tiden etterpå:) kosingen å d der... de er så bløte å søte:)

men nå hadde jeg en lett fødsel da. tre timer tok d:D så jeg regner ikke med at d tar lengre tid denne gangen:)

Skrevet

Jeg venter nr 3, og gleder meg som bare det til fødselen! Visst er det vondt, men jeg synes det å føde er et sånt sinnsykt kick!! Så utrolig mye spenning, og så utrolig mye glede! Rene berg-og-dalbaneturen!!!

Skrevet

ja d er d:) men d er jo vondt når opningstida står på:/ men d går veldi fort over da:)

men d jeg gruer meg mest til er etterpå. jeg ble så dårli behandle sist jeg låg på føden,så d er vell d som sitter mest ijenn,fødselen plager meg egntlig ikke så mye.

men jeg gleder meg sann til etterpå:) få komme hjem:D

å til datteren vår skal bli store syste. d blir så stas:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...