JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er så kvalm så kvalm, og er redd dette er starten på omgangssjuken, magen min er virkelig ute og kjører:( Håper jo i det lengste at kroppen bare er så sliten at den protesterer litt og at alt blir bedre etter litt søvn. Men: Kan jeg amme som vanlig dersom dette slår inn for fullt?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, bare pass på å få i deg nok veske og næring ( drikk gjerne slike næringsdrikker en får på apoteket om du ikke klarer å få i deg fast føde), så skal det ikke være noe problem å amme. Jeg gjorde det da jeg hadde omgangssyken. Gikk helt fint.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Takk:) Det var godt å vite. Så for meg at alt kom til å bli helt krise jeg nå, at ungen ikke fikk mat fordi hun krangler med flaska osv... Jeg får bare krysse fingrene og håpe at jeg bare er i litt dårlig form i dag, for omgangssjuken er altfor kjipt...
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Bare å amme hvis du orker, så ogte som mulig, man mister mye væske. drikk mye selv. Få gjerne i deg noe salt og sukker og, eks ptetskruer og brus, det anbefalte de på barselpoliklinikken da jeg var syk:)
Herkules Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Det er bare en fordel at du ammer barnet. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå