Gå til innhold

omgangssjuken og amming


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kvalm så kvalm, og er redd dette er starten på omgangssjuken, magen min er virkelig ute og kjører:(

 

Håper jo i det lengste at kroppen bare er så sliten at den protesterer litt og at alt blir bedre etter litt søvn.

 

Men:

Kan jeg amme som vanlig dersom dette slår inn for fullt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bare pass på å få i deg nok veske og næring ( drikk gjerne slike næringsdrikker en får på apoteket om du ikke klarer å få i deg fast føde), så skal det ikke være noe problem å amme. Jeg gjorde det da jeg hadde omgangssyken. Gikk helt fint.

Skrevet

Takk:) Det var godt å vite. Så for meg at alt kom til å bli helt krise jeg nå, at ungen ikke fikk mat fordi hun krangler med flaska osv...

 

Jeg får bare krysse fingrene og håpe at jeg bare er i litt dårlig form i dag, for omgangssjuken er altfor kjipt...

Skrevet

Bare å amme hvis du orker, så ogte som mulig, man mister mye væske. drikk mye selv. Få gjerne i deg noe salt og sukker og, eks ptetskruer og brus, det anbefalte de på barselpoliklinikken da jeg var syk:)

Skrevet

Det er bare en fordel at du ammer barnet.

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...