Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne ? Trenger en tilsvarende vogn som kan legges heeeelt flatt, tar liten plass, er god å trille (ikke paraplytrillehjul) og kan brukes fra nyfødt med god pose, som ekstravogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Timmy vognen kan absolutt anbefales!!

Jeg fikk min vogn for 1 mnd. siden, har brukt den på en langhelgetur og et par turer i by n. Snuppa er 5 1/2 mnd. nå, og hun ligger godt og lunt og har goood plass oppi saueskinnsposen sin oppi vogna nå. Og fotposen utenpå er foret, så den er helt super nå til vinteren. Det er ingen vogn man kan bruke til trilleturer i ulent terreng da, men til daglig bruker jeg Simo kombivognen, Timmy-vognen skal brukes til ferieturer og til bytrilling etterhvert som snuppa blir større.

Eneste minuset som jeg kan si om vognen er at den ikke har vendbart styre, barnet ligger vendt fra deg hele tiden, men det gjør ikke noe egentlig etter min mening, fordi det er et sånt vindu i kalesjen som en kan bruke til å se til babyen.

Skrevet

Jeg har den, er fornøyd med den. Den har helt flat liggestilling og er god å trille, vil anbefale å kjøpe med fotpose om den skal brukes fra nyfødt. Tror ikke den er noe dyr.

Veldig lun og god trille, kalesjen kan dras langt fram. Du kan bruke de fleste softbager i vogna, og bruker du teutonia sin er det klips til å feste softbagen. Teutonia sin vognforlenger passer også til denne vogna.

Synes den blir liten i forhold til de andre vognene jeg har iallefall, men den tar jo mer plass enn en paraplytrille.

Skrevet

Takk for svar. Da tror jeg det blir den. Vi har en vogn egnet for terreng - og med vendbart styre - men den er for stor å drasse inn og ut av bilen.

Timmyen er tenkt som en by / bil og reisevogn. Og senere som bhg vogn.

Skrevet

Den er helt super som barnehagevogn =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...