*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 ...han mener hardnakket om at man ikke får lov til & ha med seg mer enn 1 max 2 person under fødselen...men dette mener jeg er helt feil...ikke det at jeg skal ha så mange med meg,men min datter på 15 år & kanskje min mamma...& sambo da,selv om jeg er ganske irritert på han nå!!!...GRRRRRR!!!! jeg mener & tror at man kan ha med seg de man måtte ville,om det er 1 eller flere personer...det er det vel vi som føder som avgjør? Hm...nå får den STAE gubben min se at jeg har RETT!! )
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Tror nok de fleste fødeavdelinger lar deg få lov å ha med så mange du vil, men tviler på at mange av de blir fornøyd om du tropper opp med 15 stk som skal være med! ;-) Hehe....
SuperGlad Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 man skal få ha med støtte, men regner med jm som du får har siste ordet om hvor mange du får ha med inn. Det skal jo være "forsvarlig" for jm å jobbe der inne også. Hadde med 5 stk inkludert sambo på første fødselen, den siste var det kun sambo.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Er du sikker på at dette ikke er et hint fra han om at han ønsker å være der med deg alene da? Men jeg tror ikke de har restriksjoner på hvor mange du kan ha med. For sikkerhets skyld kan du jo ringe føden og høre.
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Det er lov til å ha med de du vil, men som nevnt over her, sikkert ikke populært om du tropper opp med 15 stk:-)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 hehehe )...takk for alle svar...min kjære gubbe ha nå innrømmet at han hadde feil nå som han har lest alle svarene fra dere )...tror bare at han liker & irritere meg litt,da jeg hisser meg ganske kjapt opp )
C&M&H Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Du har faktisk ikke krav på å ha med mer enn en, og det er jordmor som bestemmer hvor mange hun aksepterer at skal være der. Tror nok de fleste tillater flere om det ikke blir for mye styr, men dersom en person har med seg hele sin hysteriske familie som forstyrrer den fødende og jm, har hun rett til å hive ut alle bortsett fra en!! Og dette har jeg fra en som jobber som jordmor så er temmelig sikker på at det er slik.
Hanne31 Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 På sykehuset østfold anbefaler de at du ikke har med mange, men det står ikke noen regel om hvor mange du kan ha med. Kan jo være forskjell fra sykehus til sykehus. Mulig det står på hjemmesidene til sykehuset ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå