Gå til innhold

ultarlyd til tirsdag-gruer meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 18, skal på ultralyd på tirsdag , det er første ultralyd og jeg gruer meg veldig.. hadde en MA i februar, tok da ultralyd og fikk se den lille var død..

tror det er den følelsen som sitter i meg enda.. at det er grunnen til at jeg gruer meg .. noen som har det slikt? og er det teit å tenke slik ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle tenker sånn jeg.. Jeg grudde meg som en gud.. Var sikker på at noe var galt med bittelille,selvom jeg ikke har opplevd no lignende som deg da..

Om det er no galt,bebreider man jo lett seg selv..

Når man først har hatt en MA er jo sjansen liten for at sånt skjer igjen da..

Helt normalt å grue seg. Jeg synes heller ikke UL var den store opplevelsen alle skal ha det til.

Men lykke til,prøve å kose deg! :)

Skrevet

Forstår godt at du tenker slik, siden du har hatt en dårlig ul-opplevelse tidligere. Var det på ordinær ul du oppdaget MA sist?

Går ut fra at du har fått høre hjertelyden på kontroll til nå.

Da er det hvertfall mindre grunn til bekymring.

Krysser alle fingre og tær for at opplevelsene på ul blir gode.

Masse lykke til. Antagelig er det ikke noe å bekymre seg for;-)

Kom med en oppdatering etter ul da;)

Skrevet

Jeg gruver meg som pokker til første UL, og jeg har aldri vært igjennom MA, så jeg skjønner deg kjempe godt!Jeg er så utrolig redd for at det ikke skal være som det bør, og skrekken er så klart å få høre at barnet er død. Har ikke kjent noen tegn til liv, og er 17+6 i dag:(

Håperhåper det skal gå bra på UL, både med deg og meg - så får vi slappet litt av igjen:)

Skrevet

nei det var ikke på ordninær ultralyd at jeg oppdaget MA, jeg dro dit da jeg var i uke 11ca.. hadde så vondt og jeg blødde..

har ikke hørt hjertelyd på kontroll. har bare hvert på en kontroll .. den mellom 9-12. uke..

men regner med at hadde noe vært galt, slik som sist, så hadde jeg merket det nå..

Skrevet

Alt går sikkert kjempebra;-)

og du hadde sikkert merket det til nå ja

Skrevet

Skal og på Ul tirsdag og gruar meg veldig. Men er ikkje lenger enn veke 15. Skal til fosterdiagnostikk. Tenker på alt som kan vere galt. Men tenker at då blir det desto større glede om alt er ok. Heller det enn å ikkje ha tenkt tanken at det kan vere noko gale, og få fullstendig sjokk på UL.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, var på ul nå denne uken som var. Og der fant de ut at min lille jente kun har en nyre som fungerer. Helt forferdelig å høre med en gang. Måtte inn til spesialist etter et par timer, ble et par timer ul den dagen for å si det sånn. Heldigvis sier de at hun kommer til å overleve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...