Gå til innhold

Booties by Robeez... Er de bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker jo såå deilige.. Men er de varme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er jo fora... Skal de brukes på bakken ville jeg imprignert dem, men ellers i vogna er det jo bare å suplere på med tykkere sokker etter temperaturen... De virker veldig deilig, ja! Har ingen erfaring med dem personlig, men...

Skrevet

Tenkte ikke på bakken nei, de er jo ikke tette... Men for en tass som ikke går ennå, til å ha i vogna? De er jo så gode! *sukk* Sitter her med et par som jeg akkurat nå bestemte meg for å ha selv.. *fnis* gavene kan da vente?

Skrevet

Vet du hva? De er bare helt suverene!!! Jeg brukte det på lille i fjor vinter og de er virkelig det beste kjøpet jeg har gjort til ham! Ikke akkurat noe å tasse i snøen med, men i vognen er de supre! Alltid varm på føttene med de på, og er det så kaldt ute at de ikke holder burde man strengt tatt ikke gå ut med en baby...:) Anbefales virkelig på det varmeste ja! Jeg kjøpte brune, og angret ikke på det, blir ikke så lei av fargen da... de lyseblå blir jo grelle etterhvert:)

Skrevet

Ikkesant:) Nesten så det er litt surt at han er så stor nå, og ikke kan bruke de:) Blir desverre for varme som tøffler, selv i vårt gulvkalde hus..

Skrevet

De er kjempedeilige, vi brukte dem hele vinteren da eldste var baby, hadde bare på ett ekstra par sokker når det var skikkelig kaldt.

De sitter helt perfekt på foten, sklir ikke noen veier og tror jeg kan telle på en hånd de gangene de lå igjen i posen når jeg løftet ham opp ( i motsetning til de andre tøflene vi hadde).

Vi brukte dem som tøfler inne og vi, med kun strømpebukse inni. Var ikke for varmt her, og har en gutt som er veldig varm av seg. De var helt fantastiske i den perioden han begynte å gå også. Brukte dem hver dag hele første vinteren og helt til de ble for små utpå våren engang.

Nå står de nyvasket og like fine som nye og venter på at lillebror skal vokse i dem =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...