Gå til innhold

juli trønderdamer!!!


linn jeanette

Anbefalte innlegg

hei hei... da satser jeg på å ha treff hjemme hos meg i rissa på mandagen...kl 12. håpe på at mange kan komme..

dere kan ta buss, båt eller ferge,,, snakk dere sammen å evt kjøre sammen å ta ferga.

 

veibeskrivelse fra ferge; ta flakk)rørvik ferga. ta til venstre etter 100meter etter å ha kjørt av ferga. mot rissa.. følg bilene til dere kommer til der dere ser en bunnpris butikk på høyre side, sving mot bunnpris... der kan jeg stå å vente på dere.... men hvis dere ser på kart,, kan dere kjøre mot grønningsmarka inn mot.haltveien.. er da et småbruk med brunt beiset hus,rødt stabbur, rødt fjøs og masstue.

 

vi har masse rester fra barnedåpen,, så ta med dere apetitt på kaker;=)

dere kan sende pm til meg å få nr mitt. ellers så har thia nr mitt

klem linn jeanette og emilie jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:0)

 

Høres kjempe kos ut med Rissatur, vi kommer gjerne.

Håper dere får en kjempe fin dag på søndagen,.

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Jeg og Ylva kan desverre ikke komme på mandag..

Vi har fått time til lakkering av bilen på mandag, også må jeg levere den på verkstedet.

Håper jeg får mulighet til å se hvor du bor ved en annen anledning!

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi blir så mange nei ( ser ikke sånn ut:( ) Jeg har veldig lyst å dra, gøy med noe nytt... Sitter gjerne på med deg og Dorthe Mamma22 om du ikke har lovet bort plassen til noen andre da. Tar bare bussen til byen å kan møte dere der om det er oki:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde tenkt å komme i morgen, men er litt vanskelig i forhold til bil...sambo har den på skolen!

Flere som har tenkt seg, og som evt kjører? Har bil ca kl 1230, men d blir jo en del senere enn dere andre kommer... tar det forresten lang tid å komme seg dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linn jeanett kan evt hente oss i vanvikan...å den måten kan vi ta båt fra piren og helt frem dit. Hun har ikke tilgang på nett i kveld så jeg driver å melder med henne. De har hatt en super dag hun håper vi kommer i morra for det er masse kake igjen:0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei...går jo an d også! jeg kan forresten ta bilen, men er ikke så gira på å kjøre alene! selskapssyk og aner ikke hvor vi skal!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er så mye stress å bli henta i vannvikan, så kan vi jo d. Samme for meg egentlig! Det går ikke an å gå da? Er ikke kjent i det HELE tatt på den sia..

Båten er vel koselig å ta den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn Jeanette har fikset med to biler så hun henter oss på Vanvikan:0) Skal vi møtes på piren kl 11 da? Noen som ikke trenger å ha med vogn? Kan bli vel fullt i bilene, men det løser seg alltids på et vis:0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert!! det blir kjempekoselig dette!:)

Mulig jeg kan ta lillemor i bæresela bare...må se det litt an!

Ses i morgen da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei!

Vil bare takke for et supert treff i dag! Var kjempekoselig å være på Rissa, og dere hadde det virkelig fint! skikkelig idyllisk! Også må jeg si tusen takk for super service av verten!;)

 

Til deg anonym så må jeg bare si at jeg skjønner ikke hvorfor dette kan irritere deg, er jo bare å overse disse trådene da det står i overskrifta hvem det gjelder!

 

Ha ei fin uke alle sammen, gleder meg allerede til neste treff!:)

Mange klemmer fra meg og Julie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. takk for d.. vi hadde d kjempe fint å er utrolig glad for at dokk kom.!!!! toppers.. glede mæ t næste treff!!!

 

klem til store å små;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også si tuuuusen takk for et flott opphold Linn Jeanette, det var skikkelig fint til dere ( si takk til mammaen din og din kjære også for at de offret tid og bil;0)) Gøy å komme seg litt på den andre siden av fjorden.

 

Ang neste mandag er jeg litt skeptisk, Mali skal ta sin første sprøyte kl 9:30. Hva tror dere skal vi satse på at det går fint sånn at dere bare kan komme? Huff og huff som jeg hater sprøyter...!

 

Natta alle sammen.

 

Kleeeeeeeeeeem

 

( En ekstra klem til sinna anonym)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte i forargelsen å takke for et flott opphold hos dere! Neste gang kjører vi selv, så slipper dere å ofre så mye. Håper det blir en neste gang da, falt pladask for huset ditt og omgivelsene!

 

Thia: Du må nesten føle på det litt selv, tror jeg ville ventet en dag, Kakene holder seg fint til tirsdag også! Kjedelig å ha huset fullt av folk hvis Mali får feber og blit dårlig. Dorthe ble ikke dårlig, men hun var sutrete, og man vet aldri. Men du får bestemme, vi kommer uansett :)

 

God natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bruke treff-sidene til dette heller? Og veldig sjelden de blir dårlige av sprøyter så fort.HØNEMOR og PYSE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...