Gå til innhold

Er jeg hysterisk, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er imot alt som lukter av stråling og magnet/elektrofelt etc., slik som mobiltelefoner, trådløst internett, trådløse høyttalere til stereoen, trådløs ditt og datt, spesielt når ungene er involvert. Jeg forstår ikke at både i barnehagen og i de laveste skoletrinnene så får ungene se på TV, spille på nettet/dataen, mobiltelefonene ligger spredt utover og påvirker ungene mine hele dagen igjennom. Jeg vet at det ikke finnes veldig gode rapporter og undersøkelser når det gjelder effekten av denne strålingen på mennesker, men min sunne fornuft (og teknisk-vitenskapelige utdannelse) sier meg at menneskekroppen ikke er laget for denne påkjenningen. Jeg føler meg maktesløs fordi jeg ikke kan beskytte smårollingene for dette, og jeg stoler overhode ikke på de forsikringene vi får om at det ikke er skadelig (selvsagt sier myndighetene dette, tenk hvor mye det vil problematisere samfunnet dersom dette viser seg å komme opp i farlig høye konsentrasjoner - for ikke å snakke om hva det ville koste staten).

Dette irriterer meg noe sykt, men det er sikkert bortkastet energi. Likevel... er disse sakene helt i sin orden i følge dere andre her inne? Bryr dere dere eller er det bare bagateller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg spør fordi min mor mener jeg er hysterisk...(hun bryr seg ikke om slike ting some helse og miljø, hun bare forbruker med stor liv og lyst).

Skrevet

Vel, jeg sitter på dib med laptoppen, 2 mobiler ligger ved siden av meg, og her kan jeg godt ha mini på fanget innimellom, ja :-)

TVn er derimot ikke på her i huset, men det er mer i mangel av interesse :-p

Skrevet

Ja, sånn passe... =S

Skrevet

sorry ass.. men ja du er hysterisk..;o)

Skrevet

en smule hysterisk vil jeg si ja.....

Skrevet

Nei det synes jeg ikke, men kanskej litt overbekymret? Jeg er selv litt skeptisk til masse stråling og i svangerskapene mine har jeg prøvd å unngå å gå med mobilen inntil kroppen, brukt den minst mulig, stått et stykke unne mikroen når jeg har brukt den, aldri hatt lap-topen på fanget osv og jeg liker å holde ungene mest mulig unna når de var små. Det skader i hvertfall ikke å være litt forsiktig tenker jeg :-)

Skrevet

Kanskje hysterisk nå men forut for din tid og UTROLIG framsynt om tjue tretti år... hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...