Gå til innhold

jobbe i barnehage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange av dere jobber i barnehage og hvilken stilling har dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 100 % stilling som assistent på småbarnsavdeling.

Skrevet

Er 100% asistent på uteavdeling

Skrevet

100% barne og ungdomsarbeider på liten og stor avd.

Skrevet

100% førskolelærer på base, 1-6 år.

Jobber 60% nå pga bekkenløsning...

Skrevet

Jobber 100% på småbarnsavdeling som ped. leder

Skrevet

ped.leder på småbarnsavdeling. 75% stilling.

 

Ble sykemeldt idag pga bekkenløsning:/

ble litt mye med all bøying tøying og mange løft

Skrevet

100% assistent i "åpen barnehage" 60 store og små i skjønn forening :) Er 50% sykemeldt nå, bekkenet krangler litt, men jeg VIL IKKE forsvinne ut enda - er så fantastisk godt å være i arbeid, fryktelig kjedelig å gå sykemeldt i tre mnd. til..

Skrevet

Jeg har 80% stilling som Fagarbeider for et barn med CP..

 

Skrevet

har 100% stilling i friluftsbarnehage, småbarnsavdeling..stortrives..:)

Skrevet

som assistent;)

Skrevet

Jobber som assistent i 100% stilling nå på storebarnsavdeling! :)

Er desverre sykmeldt nå pga bekkenløsning, og det ser ikke ut som om at jeg kommer tilbake på jobb før fødselen heller! :(........

Skrevet

100% stilling på småbarnsavd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...