Gå til innhold

Har barnet ditt hatt vannkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før vannkoppene tørket inn og ble borte? Lillegutt fikk vannkopper mandag og ser ikke ut stakkar. Synes så synd på han.

Håper det snart begynner å snu, så de tørker inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ingen av mine har hatt det..

Men tar ca 1 uke

Skrevet

Ingen av mine har hatt vannkopper de er 4år og 5 år

Skrevet

Ja, alle mine har hatt det. Eldste var 1,5år da han fikk det og var virkelig helt dekket, så nesten ikke hudfarge mellom vannkoppene på magen... Det tok over en uke før alle hadde tørket inn.

Men både mellomste og minste fikk færre prikker, og da tok det under en uke, ca 5-6 dager.

Skrevet

Snuppa har hatt heldigvis. Varte litt over en uke, så ikke ut i måneskinn.. Men da er vi ferdige med det. HUn var 12 mnd da hun fikk det.

Skrevet

Ok, lillegutt er snart 2 år. Får håpe det går fort i hvert fall. Kjøpte hvitvask idag, for håpe det hjelper litt på kløinga.

Skrevet

Ene har hatt det.Var 4 år.Han hadde overalt....til og med masse inni munnen sin stakkar.Tok 14 dager med han.....

Mini har ikke hatt enda...

Skrevet

nope, eldstemann har klart seg igjennom flere runder i barnehagen....skulle helst sett at han hadde fått det igrunn tidligst mulig men..

Skrevet

Min gutt på 2 år og snart 10 mnd har det nå. Han har endel prikker, men de plager han ikke annet enn om nettene...Han fikk de første på fredag. Er endel som har tørket ut, men langt i fra alle...

Skrevet

Hvitvask hjalp ikke en dritt på kløingen her, men tror det kan hjelpe på hvor fort de tørker inn. Jeg gikk til legen og fikk Vallergan til han så han skulle få sove om nettene - det hjelper veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...