1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 jeg var på ordinær ul i uke 17..fikk da min termin..så var jeg på 3d i uke 27 å da kommer hun fram til en annen termin..en uke senere.. Men man kan jo ikke drive å måle babyen i uke 27,da er jo alle babyer ulik i str..Synes dette var litt feilt av hun jeg..Hva synes dere?? Må holde meg til ordinære terminen sant??
Hanne31 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Min ble 2 dager tidligere på 3d-ul, men hun holdt seg til den hun hadde satt på den ordinære ul (hadde samme jordmor på begge ul). Er jo ikke den store forskjellen heller da, men to dager blir mye på slutten, he-he. Tror det er riktigst på den første ul. Det har jeg hørt iallefall.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Skal ALLTID forholde seg til ordinær UL termin..på min 3D sa hun også at babyn så mye større ut og at hun tipper den kommer litt før den egentlige terminen, men gidder ikke håpe på det..det er i uke 17-18-19 det er beste å måle terminen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå