Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 jeg er 169 cm,veier 67-68 kilo... vet mange kommer til å halshogge meg nå...derfor er jeg anonym...føler meg feit..
Forskeren Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, jeg mener ikke det! I så fall er jeg smellfeit, er 1.68 og veier (for tiden, bare midlertidig håper jeg!) 75 kg. Mitt håp/drøm er 65 kg, det var jeg såvidt nede i før jeg ble gravid sist gang og da følte jeg meg "slank". Hva har du veid tidligere da?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, du er ikke feit, du har en BMI på 23, noe som er godt innenfor normalvekt (18,5-24,9 er normalvektig).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er 3cm lengre og 8kg tyngre! Så hvis du er feit er iallefall jeg det!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis du er feit, ja da er iallefall jeg det :-) er 174 og veier 78 kg nå, målvekta mi er 68kg...håper jeg klarer å komme dit når jeg er ferdig med ammingen
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 før jeg ble gravid var jeg 58(!!!!) kilo.var 72 eller noe på det tyngste mens jeg var gravid.gikk ned til 64 også opp igjen.dette er trist.. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er 1.73 og veier 75kg og jeg er ikke feit...:-) Har litt ekstra her og der, men trives med det!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synest virkelig ikke du virker feit i det hele tatt!! Jeg er 1.72, og 54 kg. Og jeg et nok litt for tynn... Hadde jeg vært sånn som du så hadde jeg nok sett bedre ut.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er 174 og veier 74 kg... og kjenner igjen følelsen. Vi er nok ikke feite, men kroppen har forandret seg masse!! Magen er litt slapp og puppene mine strutter ikke akkurat lenger kan du si. Føler meg feit for jeg kommer ikke inn i noen klær jeg synes er fine..... og ikke har vi best råd om dagen til å kjøpe nye heller.... men det kommer seg vel etterhvert....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er like høy som deg og veier 60 kg. Mitt mål er 57, som jeg var før graviditeten. Sier absolutt ikke at du er feit, ikke misforstå, jeg bare forstår om du ikke er fornøyd med 67 hvis du var 58 før!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #11 Skrevet 10. oktober 2007 ja nettopp..MEN så har jeg alltid syns jeg var for tynn.jeg er vel egentlig ikke drit misfornøyd med kroppen min,er bare det at jeg har ekstra på magen etter gullet og har en liiiiiiten liten ekstra hake..og jeg er så livredd for at den skal vokse... HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg skjønner deg! Tror ikke vi finner veldig mange relativt nye mødre som er strålende fornøyde med kroppen sin. Hos meg er det 8 måneder siden fødsel, og jeg er som sagt nesten tilbake i før-gravid-vekt. Men det er rart, for kroppen ser annerledes ut selv om jeg nesten veier det samme! Har ikke den fine midjen lengre som jeg hadde før, og puppene er jo så flate! Men min kjære sier at jeg er flottere nå enn før, jeg er blitt voksnere sier han. Og puppene mine er visst deilige og at midjen er borte -det har han visstnok ikke merket! (snille snille mannen min!) Den bitte liiiiille haka di kommer nok ikke til å vokse, og det ekstra på magen forsvinner etterhvert! Du trenger ikke veie det samme som før,eller se ut som før, men allikevel kan du se flottere ut!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #13 Skrevet 10. oktober 2007 hihi, da er jeg feit å. 175 cm og 85 kg... men ikke feit. Slapp i fisken ja, men ikke feit
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #14 Skrevet 10. oktober 2007 tusen takk for et nydelig svar anonym 21.01...=)=) ble litt glad jeg nå..skal egentlig være glad for at jeg ikke er smellfeit,men er liksom ikke vant til å ikke ha klær som ikke passer.syns det er ubehagelig å gå med dongeribukser for jeg finner aldri noen som passer. HI
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. oktober 2007 #15 Skrevet 10. oktober 2007 du har mine mål. Jeg synes jeg ser best ut med den samme vekta som du har. Bruker 38 i klær. Kjempe fornøyd!! Vær fornøyd med deg selv, du er ikke noe feit.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #16 Skrevet 10. oktober 2007 ja jeg er på en måte det.og jeg bruker 38 jeg også,men da er de fortsatt trange i livet og den satans bilringen viser sinnsykt godt,om jeg ikke skal ha joggegenser over,og det vil jeg jo ikke..kan ikke ha mindre str heller for da blir den for stor i lårene og lengde... HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #17 Skrevet 10. oktober 2007 synes dere er heldige jeg.jeg er 1.70cm og veier 52 kilo 3 mnd etter fødsel.det er vekten jeg alltid ligger på selvom jeg prøver å "feite"meg så går det ikke.Det som irriterer meg er at du kan si til en tynn dame "nå må du legge på deg ,du er altfor tynn" dvs jo si at de ikke syntes du er noe fin.Men du kan ikke si til en feit dame at hun må slanke seg for hun er altfor tykk,det er jo frekt.Men det er like sårende å høre at du er for tynn når du rett og slett ikke kan legge på deg.Så kos dere med kiloene jenter:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #18 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er 160 høy og 84 kilo.. Her kan man snakke om feit..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #19 Skrevet 10. oktober 2007 er du feit er jeg feit.for jeg er bare 1.60 og veier 53kg.var 45 før fødsel så føler meg i grunnen ganske stor nå.men er vell meir normal enn feit.så ta det heilt med ro!du ser sikkert smashing ut!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #20 Skrevet 11. oktober 2007 næi d syns jeg ikke.isåfall er jeg veldig feit.. jeg er 1.64cm og 68 kg..skal gå ned litt,men tar litt lengre tid denne gang...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #21 Skrevet 11. oktober 2007 hehe smashing vil jeg vel ikke akuratt kalle meg men =) sambo syns jeg er fin da,og det er jeg glad for.men hva hjelper det liksom om man ikke er fornøyd med seg selv.har alltid vert den tynne og den som alle misunna,men nå føler jeg at alle sier:hun klarer visst ikke legge av seg de kiloene etter ungen nei" osv..og det er litt sårt.har jo ikke hørt noe fra noen da,men hvorfor skal alle andre rundt meg få tilbake kroppene sine mens jeg ikke?har vel kanskje noe med at jeg hadde keisersnitt også. HI
MyB@by <3 Skrevet 11. oktober 2007 #22 Skrevet 11. oktober 2007 jeg er 1.67 og veier 66/67 kg, og alle rundt meg syns jeg er blitt så tynn etter jeg var gravid...... føler meg ikke veldig tynn selv, men jeg veide 71 før jeg ble gravid så jeg er vel tynnere nå, men kroppen er ikke like spenstig som før akkurat.... jeg tror du er akkurat passe jeg, du er iallefall ikke feit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå